sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, August 29

Majlis berbuka Pose + Kini kami Bahagia....




Assalamualaikum...ehem2...
SALAM RAMADHAN..buat semua umat islam n buat semua pembca...
sOo...aktiviti2 3 hr nie..x de pe yg best sgt...haha..
Best la...mcm2 mende terjd...ye la..raya dh dekat..so...pham2 je la..^_^

kami ade jamuan makan2...untuk majlis berbuka pose...yg junior buat untuk kami..tahniah korg2..
^_^..sonok sgt2...coz dpt jumpe Sweet Candy aku..haha..he's so cuteeeeee....ahahaha...
so..jgn la jeles2...=P
tapi yg lawaknye..nama pown majlis jamuan berbuka pose...group aku...sorang pon x pkai baju kurung..
hahaha...hilang keayuan masing2..hehehe
makan mcm2...ade nasi...lauk...n mcm2..hahaha..
n then..siap ade cabutan bertuah,,,,
aku benci cabutan bertuah...sbb aku x penah dapat..huwaaaaaaa.. its not fair tau x..
roomate aku...fira..n tehah...korg egt korg bertuah ke..hhaha..naseb je....!!

so..pas makan2..kami pown menyebok2 la menolong..rajin siot anak dara nie..ngeeeeee....^_^
at least...nampak gak la senior tolong jr..sian dorg..haha...
..then..kami bergambr kat BLOK B...si redza tangkapkan..thx...!!

nombor aku yg x bertuahhh..siot jeeeee...



sebelum makan..posing duLu...

Jom makan..jemput2...!!

sebelum makan...


muka msg2...hahaha..kekenyangan...

depan blok B...cm raye kat kampung....haha...
gambar sorg..wajib..hahaha....

.............................................
hr yg melepaskan luahan msg2..haha..siot je td...
siap mengalir air mata...
alhamdulillah....
kami dh bersama...dh x de tau gado2....almaklumla...gado manje2...kiut sgt td korg...
kenangan kat pusat pelajar...hahaha...

syg korg lebey..!!! farah je x de...x pe..t aku upload len...^_6

mase rehat MUET..mlas nk masuk kuliah..ngantok..seyez..x tipu..haha


pas tu MUET...gler la muet td... xbest lgsung..die asyik duduk je..ntah la...aku asyik kelaut je..hahaha...

..................................
pe2..aku syg korg..seyez...x de nk gado2 dh pasnie..
aku minx salah kalu aku pown wat salah ngan korg...muahhhhhhhh..xxxxx

k la..aku nk siapkan keje pe yg x siap....





aku dh x sabar nk balik umah nieeeeeeeee
k ye semua...dh tggal bape ari lagi nk raye....so..shopping la...hahaha....
lama x shopping nie..gian dh nie...wakakaka..=)
................................
Muet hr pertama..ngan Roomate...^_^

*wat semua...i love u....
roomate ...relex...senyum cikit ^_^

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...