sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, August 18

Kisah LaLu...

Malm..menjelma..laksana bulan memunculkan diri..dalam kegelapan itu..
bintang menari2 di langit..menantikan sinaran bulan itu...

hahaha..berpuisi la plak...

emm..bila merenung kisah silam..begitu byk kisah suka dan duka..
first2 masuk Upm..dr sem satu..jumpe mcm2 ragam manusia...
sempat gak la ngumpat2...haha..tapi dh taubat la..(^_^)

mula2 masuk klas kuliah..siap sesat...hehe...
jumpe kwn2 bru..jumpe roomate...perangai roomate..siap gado2...tapi part paling best..bler nk balik umah masing2...siap nangis2...kat airport..huwaaa...tapi dlm hati..beestnye nk balik umah..hahaha... jhat3...

emmm..masa berlalu dgn pantas kan..smpai x terasa kan....
dh masuk sem3...19thun...dh tuaaaaa....aiyooo...
mama penah cakap..baya 19thun..mama dh dapat aku...eeee...masih mude nk pk...
hehe...
ntah la..siapakah yg bakal temani diri ni hingga nafas nie tiada lagi di dunia....

rupe x penting..tapi hati....ye...hati...
hehe...mboi..gatal no...
tgok..dh lari tajuk.....
hahaha..

guess what...sem nie mmg aku rasa cukup bhagia..aku dh jadi agak2 matang la..
haha..matang la sgt...!!
seyez...matang...matang menjadi seseorg yang boley berdikari...bley pk khdapan..x depend pd org...pasnie..org nk kata pe pon..kata la..its my style..my way..its me..not ur....yup..this is my new spirit,,,Amin..

Roomate aku dh membuta..aku lom lg...melayan blog..rindu...
sebenarnye rindu mende lain..ahakz.....!!
emmm..
khamis nie ade 2 paper...x semgt sgt...haha..
nk tau npe..??
sbb duk melayan mnde laen..layan puisi...layan mende2 x bpe faedah..haha..
nk wat cmne..mOod x dtg...

k la..mata dh ngantok..roomate dh tdo...
selamat mlm pembce..jumpe besok..
n salam Ramadhan...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...