sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, August 21

nothing....!!! aku punya psal laaa


Assalamualaikum...dan selamat malam semua...
hr nie...fuhhhhh..lega sgt2...ye la..exam dh hbis...MERDEKA..MERDEKA...hahaha...
giler la soalan anatomi tadi...kenapa kau susah sgt...aku dh bce..gler hafal..last2...x kuar2...nape la x nak kuar...ngehhhhhhh...(^_^)


 hr nie x de pe yg spesel sgt..melainkan nasi ayam td..muahaha..
sedap siOt....kenyang sgt2...hahaha...

.....
hr nie..pas hbis klas pg td..ngan encik chieng..haha..kuar2..jd sewel....cmne la die ley ngajr kami nie..otak nie..susah sgt nk accept mnde2...especially math..haha..aku mmg suke math..tapi math x penah nk berkenan ngan aku..adakah sbb aku nie terlebey comel..muahaha..x de kene mgne kan..
tibe2...en chieng...mengumumkan suatu pengumuman....MARKAH RESULT LA....tahniah kepada anda ye cik suhadah...kerana berjaya mendapat markah yg bakal membwa anda ke tali pusat..opsss..tali gantung..hahahaha...
.....tu la akibatnye study last minute..pdan mukeeeeeeeeeee...!!!!
kan nyesal x sudah..haha..x pe xpe...try lagi ye....
..........
then..dengan rasa hampanye..aku melangkah keluar...n balik ke bilik..pe lagi...tido x sedarkan diri la...hahaha...
pemalas...ye la...tensyen kan td...
so...mission pas tdo...stdy...
....tut...tut...tut...
pgglan telefon...????
siapakah gerangannya...secret laaaaaaaaaaa...
hahaha...
.....
k...td jwb exam...anatomi..ok la....
hermm..balik bilik...lepak ngan kwn2...ngan si DEKOOOO..hahaha
nyebok je kau ye..but u soOo SWEET...uwekkkkk..nk muntah kuning nie...

k...nk lyaN my name is KHAN.....
ok...buat pembace...LOVE U...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...