sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Tuesday, August 10

Rindu yg x tertahan...

Assalamualaikum..
untuk mama ngan baba...

along rindu sgt mama ngan baba...emm..along kat sini sehat sgt2..tapi sem nie agak penat skit..
besok dh nk pose..hari nie dh masuk 3 kali kowt..along nagis...rindu sgt ngan mama ngan baba...paling x tahan..bler dgr suara mama ngan baba td..maaf la kalu nmpk cm gedik je..tapi tu la yg kuar dr mata nie... selalu bulan pose..selalu sahur sama2...sbb along org last kowt trun sahur...
tapi kali nie..along sahur ngan roomate je..
naseb bek roomate ade...kwn2 ade...

tahun lepas..sempat gak sahur..skali..tapi nape tahun nie along rasa sebak sgt...rindu..
bler along sorg2..ade msalah..mesti egt mama ngan baba..x tau nk ngadu ngan sape lg..takot t org salah anggap...maaf ye kwn2...aku bukan jenis suke ngadu..dgn cr nie je aku luah..bler luah ngan mama td pown...x ley nk luah..sebak..along x nak mama ngan baba risau along kt cini..alhamdulillah..along masih kuat lg...

along janji along x kan nangis lg...kini kat upm nie..kwn2 je yg along ade...ayu,nurul,fira,ain,farah tehah n asiyah...korg je yg aku ade...tu yg buat aku masih kuat...

mama ngan baba...maaf la along x ley nk cakap mende nie...sebab bler nk ngadu je..jd sebak..hbis klas td pown...rasa x de mood nk bercakap...nk nangis..rasa nk peluk mama baba je...nk nangis puas2 dlm dakapan mama ngan ababa...along x tau nape jd cmnie...mungkin jauh..rasa len sgt..
maafkan along ye...

k la...along nk sambung study..selamat berpuasa ye mama ngan baba...along syg sgt2 ngan mama ngan baba...bler x de bf...along rasa tenang skit...sbb kini along rasa ley tumpu sepenuhnya pada study ngan family..hehehe.....sooooLo lagi bestttttttt...
k..wat semua pembaca tesyg,,,sALAM RAMADHAN....dibulan yg baik...kumpula...amal ibadat..byk nya ibdat....k la...
nk study..bye2..semuaaaa..muahhhhhhhh

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...