sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, August 26

Hari bedah2...





Comey x kami..haha...


Hari nie...aku kesedihan...hanya Tuhan yg tahu...aku x nak la citer ngan korang..korg nie ala-ala paparazi kan..hahaha...Wrkah ku mengharapkan dirimu,sperti yg aku kenali dulu..setiap ku menanti  seperti setianya terhdap dirimu...hahaha..kjdah la lagu nie..x suke.. x suke..ngeh3...

...........................................
Knapa ngan aku nie..seolah2 x de smgt nk hidup...??
menangis untuk org yg mmg x syg ko...
perhaps...u know why....just u...u know the reason y...rite??
hahaha..almaklum la nk ambik MUET kan sem nie...so..nk belagak la...haha

k la..nk cite ..malam nie klas aku ...klas anatomi..
OPERATE AYAM...yahoooooooooo..!!!
best sgt2...
aku x tau nape sem nie sem yg agak extreme...bedah membedah..
mggu lepas BA**...MGGU nie ayam..mggu dpan UNTA...haha..just kidding...
so..pas sembelih..kami pon meneroka..dunia dalaman ayam..kuwang3...
seyez best...cume aku pelik la..nape la bau ayam lg busuk dr kambing...hahaha...
sian ayam nie kan..hehe..
Pas bedah ayam..muke sonok..^_^
................................

g ldang rinie.."mmg membestkan"..kejadah la...budak2 kos aku...aku group 12..dh jd cm laki aku rinie...ye la..x de sape nk tolong cngkul..aku yg cangkul..belbekalkan semnagt..aku mencangkul..aktiviti pembajaan..nasib bek la penunjuk ajar aku nie baek..kejap je kami buat..pas tu..balik..hahaha...

Gambar sebelum pegang cangkul..swit je muka masing2..hehe
pastu..kami panjat bukit..g foodcourt...lapo2..untuk makanan berbuka..
jalan punye jalan..smpai la ke FOOD COURT...hehe...
pas beli belah..kami pun belah la...balik bilik..si tehah ngan roomate aku..x sehat...ye la..
org pose..hahaha...
aku pown pose..tapi aku nie kire semngat still kental...hahaha..

..........................

BERITA BAEK...klas nutrition x de....hahaha...pe lagi..sambung tdo...hahaha
agak la lama aku n roomate membuta...dr pas subuh..until 12 lebey...nk dekat pkul satu..biler pk2...lawak gler aku ngan roomate...agak2 sape la nk ambik kami jd menantu@isteri nie...
ala..abaikan bab tu..still young..at least kami jd anak yg solehah..x tggal solat...n menepati ciri2...isteri yg baik la..hahaha..perasannnnn....^_^

..............................

after smpai bilik...aku pown lepak depan laptop..masuk gambr posing maut td..paling maut tehah la kan..aku nie..humble je...bese2 jew...
so...then i got call...we talk...n finally im realized..how lucky the gurl...
emm...
hahaha....sewel ke pe...dh2..ko p siapkan assgment..n pling best skali.
next week aku balik umahhhhhhhhh..
Horrayyyyyyyyyyyyyyy!!!

muke syok sendiri...huhu
sebelum kuar g amali..smpat gak aku snap...hehe

k la..nk tdo awal..jap lagi nk sahur...
korang semua bangun sahur tau!!...
SALAM RAMADHAN....

nie untuk tatapan semalam..ye la..aku x ley nk update ..intenet mengong...hahaha...
so..aku update la rinie...^_^

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...