sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, August 19

Hampa tau x hatiku...!!!


emm... mood mmg x de dh nie....
hari nie mmg menghampakan diri aku...aku tensiOn tau xxxxxxxxxxxx...

maaf la kalu agak xtreme sgt...tapi nie la luahan hati aku...!!
ok2..aku dh x mo melalut lagi..
just straight to the point..!!
nape la entry aku bertajuk begitu..
ape yg hampa pd diriku...apa yg aku tension sgt nie..hmmm...

adakah aku ditinggalkan kekasih...ditinggalkan roomate..atau ditinggalkan oleh sugar daddy..??
ohhh tidakkk...ehem2...aku x de bf g tau..solo...hahaha..

actually aku sebenarnya hampa n gler2 frust ngan test tadi..mmg aku x ley buat...susah sgt..
laen yg dibce..laen la yg dikeluarkan..
aku egt lagi cikgu tuisyen kata kat aku..
"kalu soalan yg diramal x kuar...bek korg yg kuar dr dewan......"
siot je cikgu aku nie..hahah

aku mmg hampafrustgiletensionmeranasedih...huwaaaaaaaa....aaaaaaaaaaaa....glerrrr...

tp nk wat cmne kan..mmg x de rezeki..just skang nie tggu result...
wat roomate aku...aku nk gusti ko jap lg...hahaha...pdan muke..sape suh jd roomate aku kan..muahaha...

sem nie mmg byk msalah yg berlaku pd aku..
kekurangan makan..n kekurangan duet..adoii..
namun tu bukan penyebab n kelemahan pd diri aku..
aku kene bangkit..
walaupun hati aku nie pedih...sedih ngan test td...
n aku paling mls nk jwab bler ade la kwn2 dok tnye nanti..
mcm mne result..mmg aku bunuh sekor3..
aku bgtau siap2..sem nie agak merundum...
pasnie jgn tnye dh tau...FULLSTOP..!!

Pe2..thx untuk Miss R,Miss T n Miss P...n semua yg terlibat dalam memberi semngat pd aku..
especially PINKEMO...hehe
i love u all la..muaahhxx...egt senang ke nk dpt ucapan chenta dr aku..haha..susah tau...

k la...aku nk layan mende len...malas nk menulis kt blog..malassss....k salam Ramadhan...


p.s= Mama ngan baba..along minta maaf..along x ley buat test td....hmmmm(T_T)
wat roomate-bahagia ye arinie..smpai terlompat2...hahaha...fham2 je ye...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...