sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Monday, August 23

My Blog...Tukar wajah..!!

8sahabt...sentiasa bersama....haha...maaf simbolik kami 8 org.ngeh3....

assalamualaikum...w.b.t kepada semua pembaca...maaf la..semalam aku x update blog...demam...huhuhu..
sian x...haha..gediknyer...nk disimpati oleh anda semua...
tapi seyez..demam trok...x caye..g tnye roomate..x pown..tnye tuan punye bdan..hahaha..
k la...hr nie..hari yg agak best..emmm..jap2 nk pk..best ke???
hahaha...
sebenarnye..aku agak x bape nk bermaya...disebabkan faktor2 berikut..ehem..

*

*

*


*


yg pertama...ehem...

dh nama pown demam kan..mesti la x larat..x bermaya..pesal la lampi sgt...muahahaha...
cool..cool...jgn mare...

sebab hr nie hr isnin..tau x...klas dr pg...smpai ptg...amali...ngan klas ptg...penatnyeeeeeee....

sbb kedua..sbb aku x sahur..hahaha..pdan muke..sape suh x sahur kan3.....
aku ngantok fham x....x lrat nk bgun...
hehe...
next..aku dengar cter x bek..astagfirullah...ish2...bulan2 pose plak tu..pe la nk jd..pe kjdahnye semua nie..nk tau citer nie x...kalu nk tau..besok aku citer...sje nk wat suspen nie..hahaha...
pdan muke korang..sape suh bce blog aku yg agak2 sewel gitu...ngeeeehhh...

so...santapan aku hr nie ialah NASI GORENG CENDAWAN....sodappp..kenyang glerrrr.....hahaha..
kat semenanjg x de pown..x penah kurasa....haha..
dah macm rancangan jalan2...cr makan..hehe...tapi seyez la..mmg sedap...

ok..aku nk layan movie..dh mls nk study..pe lagi...nk tdo..perut meragam...hahaha..bek aku layan movie...
roomate...oooooo..roomate..ops slap plak..mlm nie roomate aku de meeting ngan skandal aku..hahaha..uwekkk...x ingin...x nakkkkkk...tolong la faham...tlong skandalkan aku ngan aaron Aziz..fulamak...pujaan htku....kau la yg pertama..n terakhir..hahaha,,,,

KULIM.....i miss u..especially..my mum..my dan n my adek2....miss me x....of coz kan..ahahaha..syok sendiri..

ye la..aku nk tutup la nie...mcm dh x nak bce je kan..ye la..sape la aku nie..dh la sweet...caring plak tu..hahaha..
k..salam coretan nie berakhir di sni....nk layan movie..sambil menikmati roti john buatan makcik KFC...kafe food court...x de mkne aku nk buang duet g beli kentucky fried chicken..hahaha..lain la kalu korg yg belanja kan....hehe...k la...bye2 semua..love u la..thx sbb sudi buang mse kat blog aku nie..

ok x wajah bru..agak feminim sgt ke..kalu korg ade idea..bgtau la ye...hahaha....aku dh tukar imej..muahahahaha...
k..salam ramadhan semua..jgn ade yg x pose plak yeeee...especially Miss T,Miss P..n Miss R...hahaha..jhatnye aku...lalalalalala.....
k bye...salam....




*p/s-COUNTING BALIK--------15hr LAGI...yahooooOoO...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...