sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, August 25

i happy for u...!!

aku gembira untuk abg aku..tahniah ye..hehe....don worry..im gonna be okay la abg...hehe..

k...hari nie klas ok..agak terhibur..hehe..ngan karenah kwn2...so..next..malam ade klas..ngan lecture kesygan..hehe..
psal ayam..avian..best2...byk mende baru yg aku belajar...pas klas..jalan laju2..haha...ntah la...sewel lak kami malam2..almaklumla..td kan klas anatomi haiwan..so..malam2 la aktif...huhu...

Malam nie..byk yg aku belajar...mende sedey..mde gembira..hidup nie mmmg nikmat...dengan nikmat tu juga..mcm2 persaan mudah timbul..cinta..sayang...rindu..marah...sedey..mahupun TENSION...haha..
mcm aku gak la..aku penah alami perasaan tue semua...ngan kwn2..ngan semua la...sumpah ..mmg susah nk selindung dr perasaan nie semua..n biler dh timbul..korang dh x ley nk patah balik..nie la cabran duniawi...korang kene tempuh ngan bijaksana..haha..amacm..??ok x..
firstly..thx to my roomate...accompany aku td...thx ye...untuk Miss P skali..haha...
aku kat sini...ade korang je..kwn2 PINKEMO skali...aku kat sini x de sape dh..korang je teman seperjuangan aku..ye la...even kite gado..susah nk hilang rasa syg pd korang tau..ala..kite gado manja2..hahaha...
aku syg korang semua...sampai nanti..bila aku mati..cinta ini hnya untuk engkau..haha...

aku nie bukan tabah sgt org nye..dh mcm2 kuar dh nie...kuar air mata la..jgn pk len..hahaha ^_^
k..aku nk tdo..roomate aku dh suh tdo nie...uwekk..
wat semuua pembaca...jga perasaan..peribadi..n paling penting diri...hehe... jgn bahayakan diri sendirii...haha..aku dh ke laut nie..merapu..!!
k thx untuk pembace..syg korg lebey..muahhhhhhhh....
salam ramadhan...

p/s-x sabar nk balik..n jumpe kkasih2 hati kat umah..mama baba..adek2...rindu korg...wat kucing2..nantikan kemunculan aku...haha..aku nk kerjakan korg..hahaha...


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...