sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, September 1

31 OGOS 2010,,...mcm2 haL laaaa!




SALAM KEMERDEKAAN SEMUAAA!!
Assalamualaikum w.b.t dan salam Merdeka pada semua khususnya rakyat Malaysia tersyg...hohoh..
...di hr yg berbahagia nie..aku mengucap syukur kpada Allah kerna kita berda dalam negara yg merdeka...!!
Alhamdulillah....
hr nie aku cuti..semua la cuti...so..kami ingin meluangakn mse bersama...9 org..sbb..mggu depan ramai yg dh nak balik..termasuklah aku.....
khmis nie ERIN,TEHAH,NURUL N SIYAH....dorg bawa diri ke semenanjg...jeles aku..
hehehe...
kami pun pakat2 nak nek van...
seharian tu..aku siap bangun pkul 1 lebey..roomate aku lg dsyat..2ptg..hahaha...
pas tu..duk depan laptop..siapkan assgment SAK...alhamdulillah..selesai..amali fisio pon ade half je x finish lagi....
kami cdang kuar pkul 7ptg....last2...7.30 kuar...solat maghrib siap2...senang...hehe...
.....................................
seperti yg dijanjikan..kami ber9...kuar la..nek van sewa...kami lepak di SELERA Kg...yep...tempt yg aku tggu2 nk makan kat situ....
pe lg..smpi je..dalam mind dh set...aku nk order...NASI HOKIEN...sedap...sbb aku nie x makan pedas...aku dr mggu lepas kempunan..nk nasi HOKIEN...hehehe...sedappp..air lak aku order TEA C SPECIAL...boley la sedap gak..tapi agak manis...!! kang x psal2 kene kecng manis..^_^
k..pas makan..msg2 kekenyangan..kami trus g FARLEY..nk cr kad raya..hahaha..
x de lak kad rayenye...x berjenis..x besttt...
so..g la beli mende len..keropok..air...tgok kasut raya..tapi.....roomate aku kata bek g beli kat semenjg..byk gak pilihan..emmmmmm..btol gak kan....=)
posing sebelum makan..hehe..mmg dh x de keje...!!



nie la SELERA KAMPUNG...hehe...
yg nie lan kempunan BEN 10...sian aku tgok..anak sape la nie kan..hahaha

udah2 le...nie bukan untuk bergambr...
haha..sian dorg..kempunan la tu....

.........................................

pas membuag duet msg2..kami pown tggu depan farley..tggu van...
nie la part aku x suke...
ntah la...mse nunggu van..gler ramai kowt budak2 upm..nyebok jeeeeee...
hhaahahaha
then..bape minit kemudian..
ade van sewa bhenti..
kami pon nek la..tapi si PP,nurul,Farah n Fira...x nek...x muat...nombor kad ade kat PP..haha.
tu la..kalut sgt aku nie..hahaha...
last2..kami kene than ngan pak guard...sebenrnye ley lepas..tapi waktu msuk tu..rmai sgt..so..die tlepas pndg...biase la...manusia.x semua sempurna..naseb bek la die ckap elok2...kalu x...mmg ade yg makan rumput td..hahaha...
kami nie dh mcm bangla tau x..tggu kat pondok guard tu...
then...van ambik..bwa kami balik..lega laaaaaaaa...!! kalu x ...x psal2 balik jalan kaki...^_^
dalam van tu...mmg sumpah seranah la...hahaha..x de la...
mmg gelakkan diri msg2...pdan muke..!!
.................................................

sampai bilik..aku gler penat la...
n tdoooooooooooooooooooooo

pe2...selamat menymbut kemerdekaan...n jgn jd cm budak2 yg kalut tu...nk tau sape...LU PK LA SENDIRI...!!
hahaha.....k la ye..selamat berpuasa n selamat pulang pda tehah,nurul,erin n siyah,..
jgn lupakan kami tau...syg korg lebey!!

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...