sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Friday, September 3

Selamat tinggal Bintulu...!!

dye nie tau ke raya....hehehe...ensem siot...!!

Assalamualaikum w.b.t...
Pas count down tarikh nak balik umah..untuk berhari raya...agak2 dalam 3-4 hr lagi gak la...
flight hari isnin...6hb..pkul 6.50ptg..tapi yg x bestnye..kene say kat umah nenek dlu..besok tu..tgh hr baru balik umah...emm..x pe la..at least aku spend mse meskpun sekejep ngan nenek tersyg..

semalam pas anta nuru,tehah,erin n siyah..aku jd sebak...emmm..sejak bler lak aku nie touching2..hahaha....aku mmg seorg yg sensitif...hohohoh
aku x suke la sedey2 la...tolong la fham...mengalirkan air mata..buat aku trus jd x de Mood....
so..sape yg suke sgt wat aku nangis nie..mmg aku gegt hidung dye..hahaha...
pasnie..kene gak pisah ngan roomate aku...lagi la sedeyyy...=(

rindu korg..!!
.........................................
raya dh nk dekat..tapi paling  xbest...aku x jd balik Sepang..n g N9..x g melaka..
dh la tahun lepas x g umah diorg...tesyen glerrrrr...
mama ngan baba aku ckap..tahun nie raya perak je..sbb raya ke3 nk wat ope house...
nie lg satu yg aku x bape gemar....melayan tetamu yg dtg..mmg la bagus kite layan dorg..sbb t semua keje aku yg buat..penat kowt...
hahaha...aku "suke"...
mmg sukeeeeeeee

raya kat perak...emmm..t balik raya aku citter...
paling aku suke t balik..n tolong family aku kat bazar ramadhan..seyez...rindu nk niaga...hehe..
walaupun aku x pndai msak..tapi aku respect mama aku..mmg pndai masak..semua customer kat kulim suke...

untung baba akudpt mama...hehe...^_^
tapi sebelum aku balik..aku kene settlekan assgment2...kang x psal2 aku nye result down...minta jauh la mende2 cm nie kan....Aminnnnnn..
k la semua..selamat menyambut bulan ramadhan..n sedey kan nk tggalkan bulan ramadhan nie...
tapi x pe...pas bulan mulia nie..bulan syawal plak...^_^



wat pembaca...selamat beraya...jgn sakan sgt...hehe...
assalamualaikum w.b.t

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...