sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, February 14

TEST VS RINDU



Minggu yg Sudah Aku jwab Exam..ermm..Minggu nie plak..cuti..

aLahai Sue oi..cmner la ko jwb exam tu ye..Agak2..bape A ko dpt sem nie..
Ko jgn lemah semngat..
dh la minggu nie kena kuarantin..bdan plak lemah2 jew..selesema plak..naseb bek..ade klinik kat sini...

huwaa...udah2 la Sue oi..jgn nk sentimental plak..geli ah...hahaha..

sambung balik psal result test...risau sgt2..mama ngan baba plak mesti harapkan kat nie..
Ya Allah..! Tabahkan hati hambamu nie..Cukup besar amanah yang ditanggung..
X pe..teruskan perjuangan..Cewah...

Dlm byk2 paper..paper yg aku rasa Out la...adalah Farm managemnt..ntah merapu je soklan yg Cik Jawan bagi..pening pown ade..Next..Kimia la..ntah la..rase cm ley je jwb..dh men hentam..sape pown boley kan..hahahaha..Doa2 la x de yg repeat..

Adoi..cutinie ntah la..asyik dlm bilik je.ye la..dh nama pown kuarantin..Mama baba, along rindu la..ngan mama ngan baba..bler tdo..mesti along nangis..ye la..sebelum tdo along mesti picit kaki mama ngan baba dlu,..mama ngan baba,rindu along x?? along selalu doakan mama ngan baba...along takot kehilangan mama ngan baba..saat berjauhan along selalu terkenangkan detik2 manis ngan mama ngn baba..along x penah berpisah sejauh cmnie...
Mama ngn baba tggu along ye..along balik bulan April nie..t along bwa balik diri along udah la ye..sem lpas mcm2 dh bawa balik..hehehe

K la..air mata nie asyik mengalir je bler rindu ngan mama ngan baba..along minx maaf sgt2 sbb along nie dh mcm anak bongsu plak..tapi nk watcmne..kat umah.along pling manje..rindu sgt2 nie..rindu msakan mama..rindu nk sembang2 ngan baba..mcm2 la..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...