sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Monday, February 1

Hari Jumaat yang Paling best bersama Roomate ngan Ain..

Tarikh: 29hb Januari 2010..

Merupakan hari yang paling best dlm bulan januari nie..
nak tau x nape..
??
hari nie..pas kelas prt En john Keen Jubo...sy,ayu ngan ain..bertiga akan ke Medan..tapi kali nie kami naik Bas upm..free..!!..kami nie trun punyer la awal..almaklum la..semgt nk nek transport free..hehe..tunggu punya tggu..pkul 2 pakcik drebar sampai..






aku ngan ayu n ain..punya la excited..hehe..masuk je dlm bas..kami dgn rasa sombong,bongkak n angkuh..ambik seat masing2..x nak kongsi plak tue..trok gler perngai..haha...

mase dlm bas plak..kami nie yg mcm rusa nek bas..haha..tangkap gambr..yg plaing best..kami x pyah susah2 trun bagi kad warga..haha..VVIP la sgt...



mase dalam bas niee

ain dok sorang2..ecewahhh

ini la bas upm yang kami g medan..hebat gler..hehe


sampai je di meda..kami pown trus ke Farley..sampai sejam gak kat atas..jalan2..pilih itu..pilih nie..sakan...aku la paling byk shopping..hehe..best2
si roomate akunie..berkenan ngan bear..tapi x ambik gak..tgh murah plak tu..

pastue..kami trun bwah..kami sempt tgkp gambr ala-ala redza..hahaha..si bongkok tu la..sape lg..hahaha..pdan muka dye..
ni la muka redza tu..haha..agak2 cm muka dye tak..

then..kami trus g supersave..ye la..roomate aku nk g beli mangga bilik..sian die..almari rosak..
pastue..kami ambik brg..penat gler berjalan..merapu kat tgh2 jlan..hehe..
pastue kami pown berangkat la ke stesen bas..singgah jp tgk selipar..si ain plak..tertinggal payung si nurul..haha..kene ptah balik..lwak tol la ain nie..

pastue kami tggu la bas upm kat stesen bas..ye la..x kan tggu kat stesen kereta api kan..kan org kata giler plak...so ..kami pown berehat..kat kerusi..
tggu punya tggu..rupe2nyer pakcik drebar tue berhenti kt depan lagi..pe lg..kami berlari seperti seorg atlet yng mngejar kemenangan..haha..ala-ala atlet,,tapi yg johannyer si ayu..punyer la laju lari..ain ptah dapat johan gak..tapi johan dr belakang..hahaha..pakcik drebar siap gelakkt kami..malu gler2...hehehe..

then..sampai bilik plak..br teregt ade koko plak mlm nie..ayu ngan ain koko bsok mlm..tggal aku je la bersiap2..sambil2..aku pun wat kira-kira belanja brg2 aku nie..semua skali rm 114.80...byk gak ye..ah..biala..bler lagi yg buang duet..kuwang3


mlm tue plak..koko bakti siswa..lagi la tesyen..
aku group ngan nurul,asma,danny,anas ngan iqbal..kami wat game human machine..tapi en hakim kata group kami x ikot arahan..malu gak mse tu..merah muka aku nie..cm nk balik bilik je..pastue..ade game len plak..reka cipta bangunan..kami pown g la balik blok2..kutip mende yng ley di recycle...jumpa tin biskut n len2..

kami pown wat la bangunan tue..then dipendekkan citer..enhakim punya group kami..ade team work..n puji si nurul nie..haha..malu la sgt2..uwekkkk..


so..the ending of this story..hepy gak hari nie..walaupon ade certain time sedey gak..tapi x pe la..itu la hidup...pe2..aku sayg kwn2 aku..ini la memori yg aku x kan lupa smpi bile2...k la..
nk rehat nie..penat...assalamualaikum..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...