sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, February 18

my secret admire..ahaks...

salam..

pagi nie..aku ader pjumpaan Bakti siswa...pkul 9pg..so sembg psal aktivit pagi..ye la..aku AJK@Fasi Aktivit Pagi
byak gak kami bincg sampai la..pkul 11pg..

then..aku balik..mandi..pale aku asyik sakit je..aku pownx tau nape..?pelik kan..

then aku tgok cter TWILIGHT..ye la..my sayang yg berlakon..
tgok punya tgok..tibe2 aku tegt org yg aku admire..erm..

then..aku buka facebook..search nama dye..yesssss..aku dh jumpe..
rindunyer aku ngan dye..dye nie la first love aku..aku suka dye.sbb dulu mse skul rendah..aku duk sebelah dye..mmg dye cute sgt..baik..tp play boy..ramai siot peminat..tapi aku x pnah sedey..ntah nape..giler plus angau kowt..
aku tgok muka dye..makin ensem..nampak sehat skit..aku egt lagi..aku penah simpan gambr dye..
ntah la..itula aku mula knal cinta..tapi cinta aku x berbalas..sbb aku x penah luah kt dye..
sbb aku malu..aku x de pape..x pandai..nk dibandingkan ngan die..haha..
terlebey emo plak aku nie..
last aku jumpe dye..mse aku jaga kedai mak aku..dye dtg n cr aku..allah sje tau..!!
yang aku rindukan dye..ermm..

bler la agaknye dpt jmpe dye lagi kan...
dapat tatap gambr dye pown dh ok agaknyer..ye la..
skang dye mungkin dh berpunya..erm..
bia la aku mencintai dye dlam diam2..hahaha

poyo gler ayat..

nie aku nk tunjuk pic dye...





*


*
*
*
*
*
*



skang dye agak berisi skit..tapi aku x kesah..
sbb dye la first love aku..


k la sampai sini je kowt aku nkkongsi...hope dye sehat slalu..n dlm hati aku dye ttp prince charming aku..walaupon..dlm mimpi n bukan reality...

assalamualaikum

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...