sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, February 17

BOYS OVER FLOWERS SONG


nie la aktor2 cter tu..sweet kan?/

assalamualaikum..
Minggu nie aku dh jd cm org korea agaknyer..
ye la..aku dh mula layan cter korea..siyez best cter tu..
siap nangis..
kat cini aku nk share lagu yg aku suke sgt2 dlm citer nie..meh..
tapi nie dh aku traslate...

starlight tears

The white starlight envelops the tears
The tears fall in the warm wind
Do you feel it?
This trembling
Quiet whisper that is going your way

I draw you on this white paper
The warm smile holds me
Is this love?
Even when I close my eyes, I see only you

I will be waiting for you
I will wait for you
I don’t want to see the taers
Of pain anymore
You let me know this love that’s like a lie
I’ll never let it go because that love is you

I’m walking in my memories with you
The tears fill even the deepest area of my heart
What should I do?
Even in my dream, I miss you

I will be waiting for you
I will wait for you
I don’t want to see the tears of pain anymore
You let me know this love that’s like a lie
I’ll never let it go because that love is you

Please look at me, like the faraway stars
Cant’ you be the one that’s in my heart

I will be waiting for you I will wait for you
I don’t want to see the tears of pain anymore
You let me know this love that’s like a lie
I’ll never let it go because that love is you

korg try tgk sendiri..mmg cter nie..mmg best..n penuh pengisian..nape la..malaysia x wat cter cmnie..??


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...