sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, February 17

OWH...FUTSAL LA BIRTHDAY..!!

hye salam..
gud nite korang..
okeh..tonite just nk cte @taip entri pendek je..tajuknyer.."Futsal"
korang pelik x nape aku tulis psal Futsal??

hahaha..mesti x tau kan..yang tau tu..buat2 la x tau..
ok2..aku pendekkan citer ye..
FUTSAL nie diambil sempena mlm td..

okeh la..aku straight to the point aje la..
FUTSAL NIE diambil sempena game yg kitorg plan sekian lama..
untuk sambut birthday FEYRA ngan ERIN..
diorang nie kaum kerabat PINKEMO tau..haha
jgn usik2...hikhikhik...


nie semua pLan pala hotak aku la..
eh..cik Sue..jgn dok enterframe plak ye..haha..
aku mula jlankan tugas..ptg td..kami g msak..almaklumla..gurl kan..so kene la masak..utk pirana2 yg nk makan..eh Ain..jgn trase..relex la Bro..muehahahaXD

sI ROOMATE aku ngan si gigi Besor nie trus pg2..ceh..roomate aku bgun awal tau..dorg g pekan la..beli brg,,tugas aku msak aje..Yg feyra ngan Erin x tau..sian dorg kan kene tipu ngan aku..aku pown pandai gak kelentong..aku kata aku g BAKTI SISWA..haha..yg len ade Futsal..bagus x aku??hahaHA...Yg Nurul pown sama pale ngan aku..menipu..haha..kata org lebey2 plak aku nie..kang kene Saman br tau,..

dpendekkan cter..mlm td..kami pown men futsal..ye la..men2 punyer men..sI kaen ngan Najmi dtg..bwa kek..konon nk wat suprise utk erin ngan feyra..Heppy birthday syg..korang berdua dh 19 thun..dh besar..sorry ye..aku x beli hadiah..x de budjet..x pe..tapi aku dh wat korg kad ucapan...hope korg suke..ye la..smlm aku bgun pkul 7 tau..wat utk korg..hehe..

AKSI AKU NGAN ROOMATE PAS PENAT TENDANG BOLA...ATLET LA SGT..
HAHA POSING JE LEBEY AKU NIE..

kami ngah penat2 kejar bola..dgn lahapnyer..trus mkn2 ramai2..sambil disaksikan bulan n x de bintg..cume ade bunga api..yg kpel2 tu..ehem2..faham2 je la ye..siap romantik2 g tue..haha..pham2 je la....(hrp2 la tuan tu x faham,kang xpsal2 die bunuh aku..ngeh3)

NGAN BIRTHDAY GURL..ERIN..GAMBR FEYRA X MASUK LG..T AKU EDIT YA..
KAMI YG MULA2 SAMPAI..ALMAKLUMLA..EXCITED AJE LEBEY..LEBEY2 LG SI ALA..YG SEBELAH AKU NIE..LALALALA..HAHA

aku plak td mmg hyper btol la..kejar bola..tapi walaupon x jringkan gol..ye la first time..yg roomate aku 3 x jrg goll..terror gak dye..aku nie dh la gemok..berlari cm king kong.kejar bola..hahaha..cube korg bygkan..hahahahaXD


Posing kekenyangan..control..hahaha
kenyang gler..tgok tggal cili sos ajew..mmg PIRANA la korang nie kan..haha

then..kami pown balik la..dgn perut kenyang..jlan kaki plak tu..mmg best la..tangkap gambr..suap menyuap..mmg best...k la..
aku dh nk tdo..eh..aku lyan korea jap la..hehehe..

k semua..thx ye...
heppy sgt2..
walaupon..ade x cdent mse aktiviti msak mmsak..tgn aku..ohhhhhhh..
tidakkkkkkkkkkk
melecur..gelembung...sakit sgt2...tapi x pe..
birthday gurl punyer pasal..aku ok aje..aku syg korg sampai bler2...sampai mati agaknyer,..hehe

k la..
gud nite...assalamualaikum..eh roomate ..udah2 la..g tdo...
gigi besor pown same..kuat gler makan td..hahaha...

khas utk FEYRA ngan ERIN.sayang korang really strong..haha..


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...