sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Monday, February 22

HiLLux Toyota...~~~

(dalam bus amali f.mngment)

assalamualaikum dan salam sejahtera..

ehem2...
arinie..ari isnin..ye la..berakhir la cuti sem break..selama seminggu..
so..kelas pown bermula..hari nie hr yg paling best la gak..nak tau nape..
relex la..jgn la gelojoh..

first arinie..kelas skp ade..ye la..selama seminggu..x belajar.otak pown kosong...jiwa kosong..bak kata nurul ngan farah...hahaha..
then..sambung ngan klas en jawan..ye la en jawan..pening la en jawan mengajar..tapi ok la gak..ade gak ilmu aku dpt arinie..tentg syarikat milikan tunggal..hahaha...

then..pas klas..g la menyemak kat library..pe lagi..potocopy skp..borang kaji selidik..sape lg..kalu bukan aku..ayu ngan nurul..erm..penat gler...

kami beli nasi..pastu..trus balik bilik..melantak..ade plak lauk ayam masak kicap..i love u makcik food court..hahaha...

pastue..kami ade amali..tapi kali nie..kat kolam ikan..best tau..ade mcm2 jenis ikan..aku yg paling excited..ye la..x penah tgk..ikan besar2..

nie la ikan...dlm kolam..cantik2..

sebelum naik keta Hilux..best...tggal kami yg ditinggalkan..yg len semua dh balik..



pas dh mende amali..kami pown berangkat la balik..tp..group 9 g ldang trus..gler..panas2 g ldang.so..aku pown ngan group 8 plus fira nk g ldang lambat skit..pkul5 la...so..tggu la pas..tapi si nicky nie..dok g tahan keta...maen2..tibe2 keta tu berhenti..gler..keta HiLLux.

so..semua..malu gler..then..faraain la..bukak pintu..kata nk tumpang..then..driver tu kata..naik la..kami pown semua..berebut2..dok belakang..gler bapak..best sgt2...hehehe

aku yg gler excited..pnjat..duk bekang ramai2..driver tu bwa slow je..so..mmg namapk upm...clear..sweet moment la katakan..first time..slalu tgk org je yg pnjat..kali nie kami plak..then..wat bising..aku fira ngan asiyah mmg excited sgt2...

nie dia..atas keta..best wooo...lihatla senyuman kami...best sgt2..

semua org siap angkat tgn tgk kami..x ley blah la..hahaha

pastue..sampai kat Blok C...semua org tengok..hahaha..

mmg sweet gler la..sempat gak gelak2..berangan nek keta Kuda..ala-ala..mat saleh kat amerika..hahaha...
ptg td..aku g ldang..skali ngan salwa nina..kami tanam semain yg dh bercambah..best keje ngan dorang..satu pale ngan aku...
hehehe..thx korang..

kat ldang ptg tadi..kira aku nie rajin gak la..hahaha

k la...tue je la citer aku arinie..x de pe sgt2..tapi thx driver toyota Hillux..sbb tumpangkan kami..jauh tau tempt kolam ikan tue..hehehe..
wat kwn2 aku..aku syg korang...especially roomate aku..
kalu aku ade terkasar bhasa..0-0 okay?? akux sempurna..kalu korg wat salah ngan aku...
ermm
ermmm....
JGN HARAP AKU NK MAAFKAN..
HAHAHA
HAHAHA

k..bye assalamualaikum..~~~~XD

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...