sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Monday, February 15

IM SO LOVE WITH HIM..PENGAKUAN PANAS DIRIKU...

im in Loveeeeeeeeeeee

HIM: "WILL U BE MY QUEEN IN my HEART FOREVER?"..
ME:"YES..I DOOOOO!!"

OMG!!.. HE CONFESSED TO ME..AIYA....XD

then,akhirnya..berpasangan la mereka ini sampai ke bila2..

attention semua..!! Adakah owner blog nie sudah berpacaran??..

ok2..FULLSTOP2..
Berenti la di situ ye Sue
sudah2 la nk berangan kat sini..haha
sumer nek geli geliman taw!..haha

okeh2..aku berenti kat sini jap..
sje nk perasan sorg2 sat kat blog kesyangan aku nie..
kang ta psal2 aku plak kene gam ngan korang..hahaha=P
sebenarnye..statement kat atas nie gurauan semata-mata..
yang dicipta oleh seorg budak gurl yg agak comel gitu..
seorg gul yg tgh angau sgt2 kt sowg mamat neh..
ergghhh...i love him la..muah muah..haha~xD


wait..wait..sape mamat tuh??
sape yg telah berjaya menambat aty aku yg lembut neh..?haha
mmg power la mamat tuh coz berjaya menggoda aku..!!
muehehahaha


korang bbtol nk taw sgt ka??
x payah la..kang ade plak yg jeles ngan mamat neh..
aku nk bg warbing siap2 neh..
kowang jgn sesekali cube ambik dye dr aku..haha
nanti aku rotan kowag ngan kasut bata aku..hahaXD
*ayat x ley blah..promote kasut BATA..MUEHEHEHE

*******************************

Korang dh redy ke..
ok2..dengan inie aku mempersembahkan ...



jeng..jeng..jeng...

*
*
*
*





nie la..mamt yang aku cter td..
siesly,aku mmg syok kat die sgt2!!
aku suke gye dye.
aku ske suara dye,
aku suke sume cter yg die wat..
&& sumer la sal die~~~ heee
i lovee u lahhh sayang..


detik2 manis aku ngan dye...


hahaha...perasannyer aku..ensem kan..sweetnyer..

neh la cinta aty aku yg terbaru...hahaha....
*sies nmpk cm playgirl aku neh..lalala

ala..dulik ape aku..sje2 nk syok sendri takan ta boleh..haha
setiap owg mesti ade kesukaan masing2 kan..
so neh aku punyer prince charming baru aku..



EKCELI,aku start falling in love wif him
since aku tgk movie Twilight..
comel sgt2 cter tuh..hahaha
especially my sayang la kan..
telatah dye cara dye..mmg wat aku cair la..
pas tgk movie tuh..pe lg..aku trus google sume pic2 die..
ta sudah ngan pic2 dye..
nampk sgt aku neh dh gila bayangn kt my sayang neh kan..?haha

lantak la..wakakaka/..

hm..k la..aku rase tuh je kowt aku nk melalak kat sini..
kang cter lebey2..si gigi besar jeles..hahaha...lalala
so,better aku stop sampai sini dlu..
neway,thx pde sape2 yg sudi bce pjg plak neh..
k papai semua..
nnt aku cter yg best lg okey..

*sebenrnyer citer2 kt blog nie x de la best sgt pown..*

bye2 semua..Lu pk La sendiri...assalamualaikum..

4 comments:

Aree_in said...

ala..ingt kn spe td..kot2la abg noh nk gak aku jeles..ni org 2..eee..jeles kjadah ntah..nk mkn belacan pn xtaw wei..ko 2 bek suh dia makan M ko..hahhahaha

Aree_in said...

tolong MIss M jiwang

Sue Chenta said...

ain jahat...ok pe..ensem lg dr abg Noh..hahahaha

Sue Chenta said...

tolong..ain giler...tolong2 peragut...hahaha

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...