sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, July 10

Officially 20...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah Ya Allah..
aku kni masih hidup dan masih bernyawa...;))
Aku sukakan suprise atau prank yang korang buat weii..
dua kali kot..
aku siap menangis..korang plan giler2...sampai aku berlari dari blok F ke blok G macam atlet arr....hahaha..rupe2nye korang pedajal aku kan..siot je..thx for the kek korang..(T_T) sebak giler
menangis bukan sbb mrah tau..tapi sebab i do love it and really appreciate..;))
thx guys..!! 


let me give Hugs..muahhhhhhhhhh.....;))

Yeah..!! Im officially 20 now...
Good bye teen teen worlds...im little bit MATURE now..,but not a women yet..!!
Thx pada yg sudi wish kat aku nie..especially my lovely family, My sweet friends...
Moh kiter terjah hadiah2 dan suprises yang dibuat oleh budak2 comey aku nie..;)

Kek Power Rangers...seyez sedap sgt2 kek nie..thx syg2 ku...kepada tukang pembeli..aku betol2 terharu sgt2..pandai ko pilih mey...;)))


nie dari kak zura..really sweet rite..n also from sumi tooo...;))

nie dari abg macho kiter..hahaha..x3...nie dari ain ku syg...syg ko giler2 weiii..;;)) mug yg sgt comel..

Tog gas nie diimport dari jerman..tehah yg g beli..hehe..Tabung yg sgt mendalam simboliknye...suh aku menabung dan belajo memasak..hahahaha..thx tehah

Nie paling special..dari rumetku syg..
mmg cantik BOXnyer..dgn anak lembu dan anak rabbit..;)) thx syg ...

Nie last present..
Nama die DeSue' Saranghaeo...die lahir lambat skit la..09.07.11..hehe...comey kan..
dari Zila a.k.a Deko..
seyez...mmg terkejut dpt bear sebesar pelukan aku..hahaha..
thx zila..comey sgt bear nie...promise..akan jaga die baek2..;))

nie la party yg dorg plan untuk aku..nie kadnnyer..siot je kan..hahaha
 Have no idea tangan sape yang buat nie..really kreatif weii..*ain..thx tau..tulisan ko kan..*

 nie AJK2 yg terlibat..mmg kreatif la korang..aku salut giler2..

 Himpunan hadiah..;)) thx korang..;))



 

Ni rumet saya yg bagi..thx rumet..suke sgt2..especially box LOVE...love it la..!!


Korang mmg sweet sgt2 tau..i do love suprises..really beb..!!
So shewwwtt like you..;))
Pada yang wish pda sms,blog,fb dan segala2nyer..aku ucap thx skali lg ...sbb egt kelahiran aku nie..
insyaAllah..aku akan jd yang terbaek..sahabat terbaek,teman yg setia dan manusia yang berguna..InsyaAllah...
May Allah Showers his bless to all of us..;)) 





No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...