sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, July 27

Kalu saya ade boyfriend???

Persoalan ini timbul..biler saya duk sorang2 dalam bilik..dengki tengok kawan lompat2..maen kat luar..^^
Kekejangan nie berlaku semalam...2 hr yg lepas..makin lama makin terok..paling sakit biler trun tangga..kalu kat rumah..comfirm2 aku hentak2 kaki..minta di hempuk ngan mama..ngade2 kan..hehehe

Fisrt..kalau la aku ade bf..aku x nak tggu kapel lama2..trus ajak die tunang..tapi make sure..die student(ada masa depan)..kalu keje..income tetap...sebab t nak duk berdua..kene la kewangan kukuh..

next..kalau declare kapel..trs nak kawen kan2...aku nak bergambr berdua dengan die..pastu..frame gambar kami banyak2 kat dinding..kat bilik..same goes to him tooo...
Kemudian..kami berdua akan de cincin kapel..yg cute..dua2 pakai..tanda..saya hak dia..dan mcm tu dia jugak..!
Pastu kan..kalu dating..rasenyer x perlu hari2...sebab dia kan ade jadual die sendiri..mcm tu jugak saya..masing2 kene faham..n trust each other...maybe dalam seminggu 2 atau 3 kali je jumpe..kalu makan sekali pown..its depend..sebab..saya nak spend sepenuh mase..biler time kawen nanti..hahahaha



Merepek plak aku petang2 nie kan..ye la..sejak2 dpt sijil kursus kawen..aku dh lepas..kalu nak jadi isteri org..hahaha..^^
Bia la aku solo..single sekarang nie...nak study sungguh..walaupun kdg2 teringin jugakk..hahaha..
sekian sahaja la ..aku berleter..nak mandi..nak rehat..bye2..salam

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...