sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Friday, July 29

The end Mid sem hOLIDAY..!

Assalamualaikum...
Cepat betul masa berlalu..walaupun jam lambat berputar...tick..tock...ehmmmm...;)
Cuti kali nie agak terisi dengan xtiviti yang giler2..yang dirancang oleh pakar perancang yang hebat..hahaha
AYU..AIN..TEHAH dan juga ahli baru NIK HAFIZATUL..hahaha...tahniah2..

Kali nie aku x larat nak taip banyak2..korang pon bukan rajin nak membace kan..hahah..
ye la..nie bukan karangan SPM mahupun STPM..^^
Kali nie cuti..
aku menghabiskan mase...

*Kursus Pra Perkahwinan...promosi beb..!
Mak ngan ayh aku mmg terkejut giler aku semngat nak ambik..don worry lovers..along belum sedia nak kawen..just penuhkan ilmu didada..sebab..t biler nak masuk alam pekerjaan..along takot x sempat nk g kursus kawen nie..alang2 kat dunia belajar..so..better aku hbiskan mase study..hehe..study alam kawen2 nie..hahaha...

*Lawatan ke Hospital Bintulu..naek ambulan..hahaha
Nie sebab tragedi yang belaku ke atas tehah...sian die..akibat bermaen badmintoon..toon tu sebut kuat sikit..hahaha...terseliuh kat ankle..so..malam tu..bergegas ke hospital..nak tggu besok..mmg x rrr..sian die..
so..malam tu gak..de driver bwa kami nek ambulans..ber6..pakat ramai2..yg sakitnye sorang..Korang kene la faham..kami nie..sahabat sejati..hehe..padahal..nk berjalan..nk makan warfer....hehehe...;))
alhamdulillah..tehah kini semakin sembuh...! die nie aktif sgt...x pe..kami syg ko..


*Le Tour Farley...;))
Aktiviti nie dilakukan tanpa tehah..sebab die injured kan..sedia maklum..kami nie jenis buas..we tough n rough tooo..rargghhhh...hahaha...so..kami berpakat2 cr sponsor..sponsor basikal la..thx to junior..
mmg best giler...dari blok..kami mengayuh..naek bukit..panjat bukit...turun bukit..sampai farley..
sepanjng perjalanan..macam2 jadi..contoh..:Pengsan:muntah:basikalbuathal:lapo:banyakketa:pening:: dan macam2 lagi la..
alhamdulillah..aku ingatkan time pergi aje..rupe2 balik pon sakit..hahaha...
jom terjah gambar2 dibawah..penat taip nie..::: ayuh::: sile scrol ke bwah..
*
*




nie time patah balik..dr farley..on the way balik upm.,,

muke sumpa..minyak penuh..ngah peluh..hahaha..

posing itu perlu..;))

setelah rintangan ditempuhi..kami relex dlu..penat wooo

nice kan view air terjun upm..hahaha

nie la basikal sponsor..thx sponsor..ye arr..x mampu...hahaha

saje gedik2..hahaha

Just for memory..;))

Ok..nak balik dah..truskan perjalanan ynag masih jauh nun di depan..ayuh..!!

Pas kayuh balik upm..sekali lagi..berlaku kejadian..kaki aku dua2 belah kejang..lalu..aku terjatuh di lokasi BLOK B...sumpa sakit wei..mulanye nak nangis..tapi fikir..malu..dh beso2 nangis..hahaha...
basikal punye psal la..hahaha.
pastu..terenjut jalan..macam mak cik kebayan..hahaha..bukan nenek ok..! aku nie mude lagi..
then..g klinik..sapu minyak..alhamdulillah..makin kebah..cume bab turun tanggan..sakit giler...hehe..
so..sepanjg mggu..aku terperap dalam bilik...layan movie baru.sambil makan..gemOk woooo

sebelum terlambat..aku nk wish..SALAM RAMADHAN..alhamdulillah...lagi 2 hari kite nak berpuasa..sebak pon ade gak..moga tahun nie..aku pose penuh..dan Allah beri rahmat dan keberkatan Ramadhan nie pada aku...insyaAllah...

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan..;))
Salam ramadhan semua...


*die dah x sms aku dah..alasan bz keje..hmmm...berfb ley plak..smpai aku x ditegur..x pe la..lelaki biler dh jumpe yg lebih die tumpu..mmg lupe arr..ah..aku x kesah la..sbb janji ko nak care ngan aku..tinggal janji ajew..aku yang harap sgt...walaupun aku just gelaran adik... bukn aku nk harap tumpu..tapi at least..ko jgn lupe kan aku k..hmm..merepek lak aku nie..bye..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...