sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, July 16

Amukan SUe Chenta...=D

Salam..
siyez la..aku sendiri tak sangka..yang aku boley mngamok macam kingkong kat blok..
aku sendiri x faham..nape setruk macam tu aku ngamok...
sorry ye rumet...;((
ko lak kene tanggung malu..
tanggung segala2 sebab aku..
orang sekeliling x faham situasi tu..
hanya pandai mengomel..menyebok hal org..
kadang kala..semua manusia nak kan kesempurnaan..
pandai menasihat..tapi sedangkan diri sendiri x sanggup terima nasihat org lain...
itu la kehidupan...
Tapi mmg salah aku gak..aku akui..
tengah marah..mmg cepat melatah..cepat kuar benda yang x sepatutnye kuar..
tapi alhamdulillah..aku x de la cepat melatah...aku x mencarut pown..
tak macam org len..biler marah..mencarut..sebut contoh "sial"...
ish3...alhamdulillah..aku marah setakat jerit2 mcm king kong..hahaha
Aku kalu salah..aku akan cepat minta maaf..tapi manusia zaman skarng..yang ego je lebey..x de kaitan ngan ko pon...x suke maafkan org...x kesah la..itu hak anda kan..hak asasi manusia...saya mmg akui salah saya..sbb saya tgah marah...
penah dgr x lagu nie.._----Bila ku marah..tetap la disini..jangan biarkan aku sendiri...bila ku lelah..biarkan ku bersandar..jgn kau pergi terus menghindar..----
aku bukan nak perhatian..tapi at certain time..kene gak faham org..pe2 aku minx maaf sekali lagi..
Once again..sorry my sweet lovely dan rumet yang paling faham aku..
serius..aku pown terkejut aku mengamuk..campak2 barang..pastu..kite gelak2..sebab lucu karenah masing2..
aku suara kuat..ko pon same..hahaha...;)) at least..kite gado..cakap depan2..x pendam..mcm org laen..=D

"Kadang2...susah nk bg org faham kiter... fAHAM Situasi sebenar kita...."


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...