sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Friday, July 1

Famous Last Words( AMboii mulut macam puaka)..=P


Salam...dan selamat bz wat semua teman2 UPMKB dan rakyat Mlaysia sekalian..;))
nie the quick update yg aku taip untuk rinie..sebab aku bz giler..
berhabuk skit2 je blog aku nie kan..ye arr..mmg pack giler aku punye jadual..
Semalam aku demam..demam sbb gelabah.cuak punye psal arr...aku tak tau cmne nk elakkan mende nie jadi lagi..salah aku ke..x kan..hehe..
Aku dh ade group baru..sempena group LI aku kat UPM selama 6 mggu ajew..tapi 6 minggu nie jugak la..
aku tau how to handle dairy cow..x semua org dpt rase ape yg aku rase..explore..touch the dairy cow..
certain org x suke..jijik la..ceh x ley blah la kalu korang kata jijik..blah arrrrr...hohhooo ^_^
Group tenusu nie..nampak x rock kan namanye,...sooo..sempena ngan satu peristiwa yg berlaku di kandang..
kamiorg menamakan group kami "amboi mult macam puaka"..hahahaha...
Baru2 nie..aku dpt anak baru..nama die MACARENA..mexico siot...hehe..mmg manja..tapi time makan je la..
aku mandikan budak2 nakal tu...comel sgt...manja..dan x byk karenah..seyez..byk giler pengalaman time latihan industri...

Kambing best jugak..sbb aku siap masuk nurseri anak2 kambing..giler manja beb..!! x mcm kucing atau binatang laen..so..pada budak2 haprak yg suke ngnajing aku bau kambing@lembu..blah arr..mcm la korang wangi sgt..booooooooooooooo....kasi boo sama die..hahahahaha..
k la..aku de meeting malam nie..nk jumpe adik2 jr..then..g bazar..nk makan2..;))
k..sayonara korang..bye2..!!

Muke yang tggu traktor...hehe..x larat wei jalan kaki..jauh siot..

credit to ayim..thx ayim..;)) ♥♥


GENG AMBOII..MULUT MACAM PUAKA..;))♥♥


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...