sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Monday, February 28

♥You're Beautiful ♥

Assalamualaikum..
Aku baru je hbis tgok satu drama...
YOU'RE BEAUTIFUL...drama nie aku ambik dr ika..thx ika..!!
kisah persahabatan..keluarga..n C.I.N.T.A...
kisah n drama nie..mmg menghiburkan..n second choice aku..after BOF...
lagu2..dye?? jgn cakap la...semua best2...menyentuh jiwa dan raga...
so..mehy aku kenalkan hero2 dan heroinnyeeeeee..


ce tegok mata die...aiyooo....!!
Nama die dalam cter nie kan.. Hwang Tae Kyung..
real name..Jang Geuk Suk..
die nie jatuh cinta ngan si heroin..almaklumla...nama pown hero...;))

. 
aku suke watak dye..yg belagak n suke control macho..walaupun mula2..aku mmg dh cair ngan perwatakan die..sgt baek..n suke berangan..haha...x tahan giler bile die kene kejar ngan B.A.B.I hutan..hahahahaha...;))
pdan muke..!!


Sumpah ensem siot je mamat nie...ehem2..aku dh cop siap2 tau..nie aku punyeee...tol x syg..?? hahaha
ok2..nama dlm citer nie..Kang Shin Woo..
kire die nie...pihak yg ketiga..yg bakal merebut hati heroin..tapi x mo risau..sbb die nie x gado2 pown...feeling syg n suke pd heroin tetap ade...x pe..x pe..jgn sedey...aku kan de...;))hahaha

bagi pendapat aku..die nie..lembut...and the very caring person..sesuai la wat bakal laki aku..hahaha
nie..kalu mama aku bace..comfirm aku di cop sbg anak dara gatal..hahaha..sorry mama..!! =P



Yang nie plak..kire penyeri dalam drama nie..nama die..Jeremy..
paling sweet..kiut n miut...ala..tomey2...die de anjing nama Jolie..ala..Angelina Jolie... x senonoh betol letak nama artis kat anjing..!! hahaha
suke celebrate...n happy go lucky boy..
tapi de scene die nangis kat bas..mmg aku pon touching gile king kong...hahaha...nangis2...huhuhu...;((

next..yang ditnggu2...heroin citer nie..
GO MI NAM...she pretty man..!! seyez...


dalam drama nie..die terpaksa berlaku jd abg kembar die..sbb abg die de operation kowt..ntah sakit mata..
sbb syg abg,..die terpaksa menjadi ala-ala lelaki..hahaha
seyez...sweet..aku suke2....

 sweet kan..!! ;)) i likeeeeeeeee..

 ending die mmg best...ala..mcm citer hindustan la...hero ngan heroin happy ever after....wow..!!
sob..sob..;(( sedey plus heppy..
 so..korang layan la citer You're beautiful..mmg x rugi tgok..aku bg 4 bintang dr 5 la...
malatoppp....;))



ok..chowwww...
bye..salam...
p/s biler agaknye erk..aku nk jumpe cinta sejati..insyaAllah...Allah dh atur Jodoh untuk aku..sbb JODOH itu RAHSIA..;))

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...