sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, February 10

saya dh D.A.P.A.T

Assalamualaikum..

saje nk post satu entri nie
nk bagi P.A.N.A.S kepala budak nie..hahaha

ye la.nk release tension...
nak tau psal pe..??
hari nie..sehari suntuk..dr pagi..smpai petang..5ptg...adoii..
cramp kepala nie..duk dengar lectureGENETIK...
mmg sengsara...penat...kejang pown de gak..hehe

jadi.
nk hilang kan tesyen yg membebankan bdan nie

aku nk bgtau kat budak nie..
jgn jeles tau budak..
Dalam hidup aku nie..
aku dh dpt mcm2..

FIRST....

Aku dh de org mainkan GITAR..
Mcm2 lagu aku dh dengar...someone yg mainkan nie lak..ensem..hahaha
so..ko jgn la jeles sgt tau..sikit2 sudah la ye...=P

SECOND...
Aku x pyah tggu org bg rabbit..sbb..
rabbit nie..
byak penyakit..
so..
aku x layan la rabbit2..
aku ade kucing kat umah
aku ade ikan..
mcm2 ikan de..
hahahaha

THIRD
P.A.N.T.A.I...
tau ke ape tu..
hahaha..
sweet moment..
jalan2 n lepak2 kat pantai..
aku dh x larat nk tengok pantai..
ramai je org berebut2 nk bwa aku lepak kat pntai...
mcm aku kata la..
jgn jeles erk..
HAHAHAHAHA...=P

NEXT..
perkataan S.A.Y.A.N.G...
aku x perlu tggu ungkapan syg nie dr sape2..
sbb sudah semestinya..setiap hr aku akan dpt..n dengar..
aku x harapkan dr bf.
ala..aku tau.
ko mesti berangan lebey..nk bf ko say SAYANG kt ko kan..
akux yah...
sbb setiap hr,,,
MAMA NGAN BABA aku akan wish mende nie kat aku..
yep..
SAYANG AKU...
hahahahaha...

NEXT...
BINTANG..??
slalu je aku tengok setiap malam..
aku pelik gak la..dunia ko hari2 pagi je ke,..
lawak siot...
hahahaha

NEXT..
spend time..?
ko selalu sorg2 je ke..??/
sian ko kan.
aku simpati giler3...
mey2 aku temankan..
hahaha...

LASTLY...
nie aku x nak la citer..
sbb aku tau..skang ko ngah berasap2 kat kepala tu..
telinga pown dh kuar api2...hahahaha


k la...hrap jgn terase erk..just gurau2 hilangkan stress aku nie...hihihi..
bye..salam...


* aku x penah pown usik ko kan..asal erk..kalu jumpe..ko wat muka mcm x pues hati...ish3...ko nie..senyum je la..
aku tau la..aku sweet byak dr ko kan..hahaha...
senyum la...cube tambah phala skit...hahahah ;P

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...