sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, February 6

♥ PeRasan Yg amaT..edisi...Nk kawennn ♥

emmm...
assalamualaikum..
Malam nie mood x bape nk baik..
ntah..ade je yg x kena...

sambil pekena air teh lipton versi strawberry...hohoho..promote...!!
sedap lak..!!
mengenang nasib..muahahaha

tadi de gak sembang2 ngan rumet..ngan ain..
nak kawen..umur bape...
nak tunang umur bape..
masing2 psang angan2..
hahaha
gatal3x...
ala..
biase..apabila umur meningkat...kita akan fikir mse hdapan..

so..
aku pun mula citer
emmm
maybe aku nk bertunang...kalu de calon la..maybe..umur 23...
n kawen..pas degree...
ataupun after master...
mase tu masing2..dengan kerjaya masing...maybe after diploma..
aku nk cr keje...at least..nk bayar duet pinjaman..
pastu..sambung dgree...
then..nk bukak ldang yg besar..
de rumah sendiri..
beli kan pe yg mama ngan baba nak..
ade kete sendiri..(i mean drebar skali yek)..hahaha
tanggung adik2...dorg the most important in my life...;))

pastu...baru cdang nk kawen..
kalu hidup x terurus..tibe2 nak kawenn..
mampoi la...
nk bg anak2 makan ape..
sang calon sggup ke nk tanggung aku nie
dh la kuat makan
kuat shopping..
muahahahaha..pdan muke

jadi pd sesiapa yg ade hati ngan aku..(perasan gilerrr)...
korang simpan la duet byk2..
bukan sbb aku materialistik..
tapi aku fikir mse depan gak..hahahahahahaha(gelak jahat ;)))
ok la..
smpai sini la..nk layan movie lak..

bye semua..
jumpe lg..;)

alam perkahwinan..
indah..kalu kite sentiasa bersedia..
dari segi mental dan rohani..
insyaAllah..
Allah tentukan jodoh sebaiknya untuk kite..
:Lelaki baik...jodohnya..pada Perempuan yg baik...dan juga sebaliknya..:

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...