sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Monday, February 7

Keluarga sy di Bintulu...♥


Assalamualaikum....halooo semua....
entri kali nie..aku saje2 mengedix nak post...pada org yg paling special..
time aku kat bintulu..
yep..kat tempat aku study..
tempat aku meneroka..ilmu..
mengenal erti berdikari..
dikala aku sendirian...

x kesah la..time 
gembira
duka
sedey(sama je kan..hahaha)
sakit perut..
sakit pale
lapar
kebulur
ngantok
mengumpat
n bla..bla la...

diorg nie kan..
selalu je ngan aku
tempat aku bermanja..
tempat aku ngadu..
minta disuapkan..
minta dipinjam bahu..
minta dipinjam money..hahaha
minta simpati time lapar..
hehehe

mcm2 la..
emm..tapi babak paling best..
almaklumla..ckerama melayu...tv3..hahaha
babak nangis2..
time tu..
mmg la nk hug korang..
nk je korang ade,,
n thx tau...
ade ngan aku...

aku nie..
biase la..
biler time emo..
mula la wat keje yg bukan2..
contoh2

menangis sorg2..
cakap sorg2..(bahaya nie...)
nyanyi kuat2...(mengong..!!)
sewel ke pe???hahaha
sendirian..
almaklumla...
puteri dr kayangan...x suke serabut..so sorg2..hahaha
thx tau korang...
  kat sini..sempat gak aku mengupload gambar2 korang(menyebok jeeee)..muahahahaha

ok2...
saksikan gambr2 mereka..yg agak special dlm hati ku nan kecik nie..hahaha


aku pekenalkan sorg2..

yg bertinted nie..nama die ain...
macho x...
die la penyeri di kala aku sedey..suara die mmg merdu..tu pon time die sakit perut kat kelas pg td..hahaha

tengah...rumet aku..
ayu...paling ayu di universe nie..hahaha
aku syg die sgt2..
time aku sedey...ataupun boring...
ade je ngan aku..
cume aku je x pndai hrgai ko kan rumet..,,?? sorry tau..syg ko lebey2...

yg hujung..comey skit tu..skit je tau..aku comey gak..comey banyak..!!
nama die tehah..teman aku yg sempoi2..
agak sempoi...dan suke blur..kalu x faham..
time tu..mmg penat giler nk terang kat die..satu persatu..
hehehe..;))

next...
yg nie..bukan tersesat tau..
tapi nie la yg nyata..
Nazila..
aku pggl zila ajew...
kire adik aku...kat bintulu..
aku syg sgt2 kat die..
pndai pujuk gak..!! kire kalu aku ngajuk kan...aku akan cair giler ngan pujuk rayu die nie...heeeeee~~~
syg awak..!!

next...

ntah..
nie sape
nie mmg tersesat...
baru2 nie..aku bengang giler ngan die..
ntah..mcm nk penendang...je..bagi karate...zzzzzzzzz...
mbik..!!
hahaha
ok..nie adik lelaki aku...
Shahfizat..
psal die..??
emmm...
ntah la..adik aku nie...
kire aku de protector aku kat sini..
kalu die x protect aku..mmg kene debik la..hahahaha

k next...
ade satu lagi satu gambr..
abg aku...aku pggl abg Hanif...abg long..!!

die bukan ensem pown....(sorry abg..kidding je)
die nie..kalu aku tesyen...aku akan wat skype ngan die..
ape lg..mula la die menggapai gitar..petik..
lalu aku dengan rakus..merequest lagu yg bukan2..
pdan muke die kan..??
hahaha
kejam2..

ok la..wat yg len..sorry x sempat nk citer..byk sgt la...
tapi pe2 pown..
korang yg stay kat bintulu nie..
semuanye aku syg..
korang la family aku..!! take this hug n kiss from me...
muahhhhhhhhhhhhhhhhh 

till we meet again..bye2...!
Assalamualaikum...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...