sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Friday, December 16

SMS ♥

eloo..Assalamualaikum..hmm..huwaaaaaaaarrrrrr...*ngeliat ala-ala orang utan...knon cute la kan...hohooo.. ^_^
Minggu nie tak penat sgt..sebab banyak skip dengan rehat dan test..just gelabah tak tentu psal dengan study aje je..yang lain..under control la sgt kan..pastu..report LI..selamat diprint..then..binding,..pastu hantar.alhamdulillah..baru la boleh bernafas dengan comfortable..;))
adoi..time nie la perut lapar..tak tau nape..tersgt2 lapo minggu nie..ingat nak ikat perut skit..sebab maybe 2 weeks from now..aku akan melencong ke kuching..guesss whattt??? DKHO Trip..! awesome right..!!
trip nie memang dari dlu..aku..dia.dia.dan juga dia..nak sgt g..so..nie la kesempatan yang berjaya diambil...
doa2 la..agar proposal diterima dan diluluskan sebaiknyeeeeee..Amin..;)) agar aku boleh shopping sakan2 dan dpt jumpe staff2 matang wildlife centre..
ok..citer psal staff Matang WILDLIFE centre nie...tak nak citer lebey2..takot ade orang cemburu..fulamak..hahaha... budjet hot la sgt kan ko sue chenta oi..blah la..! hehehe..
staff yang aku paling nyampah..telah berjaya mencari number aku..lalukan..die telah buat2 sms aku..knon msg rumet aku..blah la mamat...gedik lebey2..hehehe..
pe2..aku agak terharu..cume tak lompat2 ala-ala binturong gitu nyah..! hahaha...over la sgt kan..
pastu..mula la msg..tnye khabar..xcted nak tau psal Matang mula2..tapi..last2..asyik ckap psal die jeee..
aku naik geli geliman..die msg giler laju je balas..aku nie jenis x suke taip msg..belagak nie..hehehe.. x maen la msg2..kalu macho col la..hahaha...;P
tapi msg lagi..siap tuju2 lagu..ai..mamat nie..sweet talker pulak..tapi mase msg2..nampak gak la..die mcm x de life..*ayat rumet aku*..siot je ko kata org erk..die bosan la..tgok la..keje ranger..duk dalam hutan..memang life mcm hutan kot..hahahaha..
pe2..thx en ranger..kerana sudi sms saya ye..at least..ley gak aku tau..khabar2 pakcik2 yang aku rindu sgt2..sumpa sgt2 rindu..!!! x sabar nk g matang..jumpe akak  naeimah..jumpe semua la..!! ;) 
saranghae MWC..


oK LA..nak sambung bersosial kejap..pastu..nak study skit..besok test qauaculture..wish me luck ok..!!

ade simbolik disebalik gambar nie...teka la sendiri..aku dh malas nk bgtau korang..hahahaha..!! =P

rindu sgt2 ngan umah..alangkah indahnya..kalu rindu nie dapat ditukar kepada realiti..
rindu umah..trus balik...
rindu mama..trus dapt peluk...
rindu baba...dapat balik..gado2 ngan baba..
sabar sue chenta oi...3 bulan aje lagiii..pastu gradeeeeeee...hoorayyyyyy..!!! diploma nak habissssss...yeppi...
marilah kita melompat2 keriangan...hahahaha...*giler gamaknya budak nie...


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...