sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, December 4

Kisah Hujan


Hari yang dikira agak penat dan sgt2 adventure..Seperti yang dijanji2..hari nie kami ke PC fair..
transport yang memang ditanggung sepenuhnya oleh pihak UPM tersayang..tenkiu syg..!! ^_^
perangai member2 dan aku juga sejibik macam kanak2 yang berebut2 masuk bas..
masuk je bas..terpaksa lak himpit2...masing2 duk diam..lenguh pinggang jgn cakap la..
aku lak kene duk belakang..tertonggek..untungla yang dpt tenpat kan...huhuuuuuuuu

 Pastu time tu jugak..huja  renyai2..manje2 lak die turun..habis basah tudung...;)sampai aje..cross jalan..siap pimpim2 tangan..macam kanak2 ribena la..pas pusing2 kat dewan suarah tu..usha2 barang..sambil tu..tggu lagi?? usha mamat2 ensem la..hahahahaha...=P aku nie memang mata bola keranjang..soo..lantak la kan..!
punye la boring PC FAIR bintulu..memang FAIL la..haha
pusing punye pusing..hati aku tertawan dengan satu mende nie..alas mouse...usha harga..ambik kau..RM2...murah siot..!! dari aku pulang dengan tangan kosong..better aku ambik..ala..wat guna gak nanti..aku pilih..FRANCE..ade kartun skit..ala-ala disney gamaknyeee....hehehe

perut bunyi plak...buruk beno la..kuat makan..!! so..dengan struggle..masing2 memang nekad nk jalan kaki..dalam hujan..nak g pcm ler nk beli barang..so..dengan jalan macam anak ayam dan anak itik..masing2 cross jalan..keta kat malaysia nie dah macam kat sepang F1..laju je...bengong tol..! sabo aje la..
alhamdulillah..kami sampai dengan selamat di PCM..so..ape lagi..shopping time..cari jam baru..hehe..pastu..tengok dorang shopping seluar..aku beli jam ngan baju jersi aje..rm29.90..BArca gitu..! nak kata aku minta bola..minat skit je..tapi kalu orang sorak..aku sorak jugak la..hahahaha
heppy sgt2..sebab memang dh lame nk aim jersi tu..siap dgn suar pendek.gempak..!!

pastu g mengurut..bukan B2B ok ye anak2..nie gune mesin pe ntah..siap masuk duet rm1-3 minit jugak la..ok gak..sampai sampai bilik..aku sakit pinggang...bengong punye mesin..hahaha.,balik upm..gune cab..sebab nk patah balik..memang x sanggup..hujan turun dengan lebatnye..;'(

ok la..nk siapkan assgment..besok aku g kenduri plak..t aku update lagi..! see u again..bye..

with Love,
Sue Chenta.

angan2 nak pakaikan tie untuk suami tersyg..hahaha..kononnyeee..!!

Sebelum naik bas...huuuu..;)

X sempat nk upload lagi..internet yang tersgt2 slow loris..hehehe... =)

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...