sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, December 1

Perangai buruk aku dulu2 la..

Teringat dulu mase aku ade putera (cinta monyet)..
sikit2 ngajuk..sikit nak gaduh..dah macam laki bini lak..aku pon pelik perangai aku time dulu.
gaduh bagai nak rak..pastu..pas col..ok..
selalunye..x smpai 2 hari pon..pagi gaduh..malam ok..tu la perangai buruk aku..
buat putera tu beruban penuh kat pale..hahahaha..^_^

tapi cinta tu tak lama kekal..halangan banyak sgt..dr family..segi umur..dan banyak sgt..
mungkin gak sebab aku nie tak kuat dh..
die sekrang dh ade gf..bagus la..kami still contact..
siap nk pos kek lapis segala bagai..hahaha..konon baik la...!! hahaha..
padahal aku nak anta bom kat die..uuu..aaaa..aaakkk...(gelak macam gibbon..kwn baik ayu)..
lelaki senang beno dpt pengganti..gf baru..aku nie je susah nk jumpe...
memilih sgt ke..jual mahal sgt ke??
x kot..maybe belum tibe mase..atau aku sendiri tak berani nak ambik risiko..
cewahhhh..
pe2..Mr S..happy for u..jaga gf baik2..;))
(padahal dalam hati aku nie..emm..malas nk ckap..T_T
ok la.besok nk present slide LI aku..mudah2an Allah lancarkan segala urusan aku..moga permudah segalanya..Amin..~~~~ ;)
sekian..gudluck buat semua presenter ok...

macam aku..sejibik..serius x tipu..hakhakhakahak....=D

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...