sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, September 3

Kesah Raaya

Salam sayawal diucapkan buat semua..hari nie dah masuk hari ke 4 kita menyambut syawal..
tak lama lagi..aku pon dah nak balik umah...owhh tidakkkkkkk...
aku ndak suka balik ke upm...hehe..

Tahun nie aku agak beraya sakan..bukan sakan ape pun..tapi beraya berjalan bertemu sanak saudara aku..jumpe kuzen..nenek..opah..sedara mara..bergambar jgn cakap la..hehe..^^
aku malas nak cakap banyak kali nie..gambr je aku gune erk..x pe kan..
Balik umah kali nie..aku melantak macam2..
mmg balik upm..aku kene kuarantin makan...takot terobes..hahaha....bahaya wooo..
pipi nie dah makin tembam..macam pau kaya..heeeeee
pagi2 raya..aku x g sembahyang pon..almaklumla...raya awal..so..faham2 aje la..x pyah nk berkerut2 pening...-,-
tapi kali nie..duet raya x sebanyak tahun nie lepas..nie aku nak ngamok nieeee..tension wooooooo....
hahahaha..
yang pelik budak2 kenik je dpt..kami nie  dapat..ape kejedahnye semua nie...hehehe..
x pe  xpe..
kang aku sapu gak duet adik2 aku nie..hehehe..

sebelum aku cakap bnyk..jom terjah gambar2 yang aku sempat capture..
^
^
^
^
^
^



Nie ayahanda dan Bonda saya...^^ sweet couple kan2..hahaha



Nie pulak anakanda mereke...puteri2 kesyangan..hahaha..
adik..baby..angah dan saya(along)

bersama ayahanda di depan rumah nenek...hehehe..baba muke bajet comel..hahaha


My lovely family...^^

Nie bonda saya..Suraiya Hashim...;)) sangat cantik..

Nie pulak..gambar kuzen perempuan...gurl2 only ok..
yg gambr boy2 x de..padan muke korang..hahaha..abg hafis dan abg iwan..hehe
nie kuzen sebelah mama...anak mak ngah,,,kami sebaya...;))


t aku upload lagi....banyak lagi gambar nie..just mase je x mencukupi..
hmm..pe2 tahun nie..raya aku yng agak happpy..sebab..aku 20tahun..hahaha..x de kene mngena langsung kannn..hahahaha..aku dh mereng nie weiii...@_@

agak sebak time g kubur datok ngan mak long..
baba cakap..atok sayang aku sgt2...hmmm..
aku cemburu tgok org laen ade atok..
atok...adah rindu atok...;((
biler adah g kubur atok aritue..adah dapat rase atok masih ade ngan adah....
moga Allah tempatkan atok di tempat org beriman dan soleh solehah..same goes to mak long tOo..;)

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...