sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, September 24

♥ Borneo Colorful Kite Festival ♥

 International Borneo Kite Festival..
location : Airport Lama Bintulu,Sarawak
 aku dan member2 telah berjaya menerjah satu festival besar-besaran..iaitu FESTIVAL LAYANG-LAYANG...
best wooo...
semua peserta dari serata dunia...
paling best...lots of colorful kite and the wind so awesome too..
FREE plak tu..tu yang pakat2 serbu festival nie...ramai siot orang..
Melihat saja mat saleh mat saleh..kami pun ape lagi..berfoya-foya kat situ..hik..hik..
time nie la..bersuka ria sakan2..sebab assgment..presentation dan adik beradiknye telah pun kami selesaikan dengan baik..
next week study week..then..FINAL..dan praktikal...
ok la..malas nk pot pet banyak2..ayuh..kiter terjah gambr di bawah..nie sikit je..sile rujuk fb..untuk gmbr2 len..;)
Cantik giler kite kite kat sini..murah gak..!

nie bukan kite wokey..nie kedai topi..saje singgah2...

kat tanah yang aku pijak sekarang..penuh dengan Lady bird...so cute...
aku bergambar ala-ala angin tiup knon...;)

ballon nie giler bapak mahal..tapi cantik..! aku ambik kesempatan biler tgok uncle tu tido...hahaha..snap satu..!

aku ngan rumet..muke masing2 xcted..

masuk free..so..duet spend semata-mata pada makan dn tambang..lepak yang sempoi..!

macam2 kite yang terbang kat sky..ade bear..ade lembu..ikan..badut..bunny..dan lotss..!!

so..rugi arr.sape yg x g tgok festival nie..
memang berbaloi2 wa cakap sama lu..free..plak tu..dengan angin yang baik punye..
at least..hilang strss sikit..heeee.;)
k..luv luv..bye..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...