sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Tuesday, April 5

Thx To Mr J...wink3

Assalamualaikum...This week minggu last before masuk masuk Study week..yahoooo
Aku menyahoooo nie bukan sebab xcted nk final..
tapi nk balik...hehe..^_^

Ok..back to our conservation...
Thx to Mr J...
hes totally cute..n soo understanding me...
Die la P.A aku yang bagus...
ye arr..aku citer semua msalah aku kat die..msalah akdemik je ok..bukan masalah rumahtangga..muahaha..
die nie bz gak orgnye..time kitorang nk g minta pengesahan..die de meeting..but..
die sanggup naik bilik balik..just nk sahkan kitorang punye daftr kursus..bukan sign2 je tau..die kene on the pc..bukan laman web esmp...terharunyeee...;))

Result aku bukannye bagus sgt...kire 50-50 je..
nk make sure..result x nak jatuh terbongkang..tersungkur..pastu..mula la nk meraung3 macam orang meroyan..
aku pon mendptkan khidmat nasihat dr si Dia..si J..haha..
Die suh target pointer bek2..time jawab exam..kene de Confident Level yng tinggi..tapi confident level ngan ilmu yang kite study..thx Mr J..
PA  nie kadang2 ade gunenye..bukan sebagai sugar daddy tau...ataupun sebagai tempat kite mengampu..
tapi untuk membantu kite dalam akademik..bukan bg markah bonus erk..=P
insyaAllah..aku akan wat yang terbaik...caiyok2..!!
Im gonna be more behave..biler berdepan dengan die..hehe...sorry Mr J..x ley nk control..hahaha...
k La...
nk get ready for next class..Skandal Ain..eeeeeee..tolong arr....DR C...;))



buat yang down..x nak la down sangat ok..kite cuba buat yang terbaik lagi..yes..!! 
buktikan gagal sekali..x bermakna..pasnie kite gagal lagi...kite kene ar naik..setinggi awan di langit..;))
Be the best n Keep going..even..u many time fall...ok..?
Usaha tangga kejayaan...;)

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...