sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, April 24

just Sometink for u..and u..!

Salam..
Entri nie saya tujukan untuk awak..dan awak..
yang sangat special dalam hati saya nie...;))

First..saya tak nak awak nangis2 lagi..biler bace entri saya nie..saya x suke...mmg x suke..!! ok..!
memandangkan awak selalu je jd supportive time saya final exam..so..this time..saya akan support awak hbis2 an..
cume saya tak nak ganggu awak..
maybe saya tak sembang ngan awak sekerap dlu..
mesej2 pown dh jarang2...
tapi saya nak awak tau..
saya selalu ingat awak..
saya nak awak fokus study ok..
yang penting study hard yek..!

buat awak..
saya tau awak fikir yang saya benci awak..
mana mungkin orang saya syg..saya benci..
mana mungkin orang yg selalu care saya..saya benci..
ohhh...tidak..saya x sekejam itu..
bukan ego..tapi ini la saya..saya x punyai kekuatan untuk bercakap dengan awak..
maafkan saya..
saya takot..andai saya bercakap..saya tak mungkin akan biakan awak tinggalkan saya..
saya akan peluk awak ketat2..dan saya akan pastikan..tiada sape yang boley pisahkan kite..
tapi..itu mustahil..saya x sekuat itu....;(( tssskkk...maaf awak..
 hmmm..awak jangan risau...diam bukan bermakna benci..masih ade mase..untuk saya cube kuatkan hati untuk berckap dengan awak..just bg saya mase erk awak...;))
t...bile kite dah jauh nanti..saya mesti rindukan awak sgt2...
saya selalu akan rindukan awak..
tapi saya tau..awak akan selalu stalk saya kan...kn3..hahaha..^.^
biler awak belajar kat tempat lain..
saya nak awak fokus betol2 tau..
saya selalu doakan awak..
doa nie x penah putus untuk kejayaan dan kebahagiaan awak..
yang pasti..someone akan ganti tempat saya..untuk temani awak...;))
Exam kali nie..awak buat baek2..tau?
tak kire exam ape2 pown..awak cuba dapat result yang membanggakan keluarga..dan semua yang dekat ngan awak..sekeliling awak..
paling penting..
restu ibu bapa awak..
rajin2 solat sunat tau..
jangan malas doa..;))
Time exam nanti..
make sure jangan tinggal kosong..double check..before keluar..takot tinggal mende penting..
before kuar dewan..wat mende yang same..
kalu de yang sangkut2 tu..normal ar..
jangan nervous..jangan putus asa yek..!
pas hantar paper..awak tawakal ok..sebab awak dh usaha,doa..;))
semoga dilembutkan hati penanda paper tu ye..;)

banyak lagi saya nk post untuk awak nie..
tapi awak bace yang nie dlu erk..hehe..
so..
tggu je yeee...hee~~~

saya tau awak seorang yang tabah..dan awak mampu buat yang terbaik.
sebab saya tau..
dan saya yakin dengan kebolehan diri awak..
sebab awak..dan awak..


Nazila dan Muhammad Hanif..
gudluck for final this week..;))




1 comment:

shUhashUhi said...

sbnrnya di tuju lebih kepada sapa eh???
mcm bukan deko jek..deko cover line ea..hahaha..jgn igt akak xtau..kuang3..

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...