sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Friday, April 1

Muktamad...!!

Assalamualaikum...
Hari nie...genap 4 bulan aku ngan member2 kat Bumi Borneo nie,..sem 4..
kire..lagi bape hri lagi nk hbis sem..nk final..n paling penting Praktikal..Latihan Industri..
Post yang lepas..pasal entri..aku buntu ngan keputusan aku..
Memang asalnye..aku tak nak balik..tapi mama ngan baba msg..rindu..
aku tak sanggup nk hampakan dorang..
aku mmg lemah sgt..x kuat jiwa nie..
aku dah cuba..tapi macam aku cakap la..
aku dah set mind.."NAK BALIK!!"
sampai terbawa mimpi...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa....

cer kalu korang kat tempat aku nie..cmne...
memang la rindu..tapi..hati nie degil..
dan aku dh ambik keputusan muktamad..dan aku sanggup ambik risiko..
yep..aku dah ambik keptusan MUKTAMAD...aku akan balik ke rumah..27hb april..
dapat jumpe sekejap pown jadi la...aku memang rindu sgt2...
maybe kalu jumpe kejap,..
hilang sikit rase stress dan sedih....
aku tawakal ngan keputusan aku...insyaAllah..Allah sentiasa di sisi aku...;))

tiket aku dah booking..time kaseh apiz kodiang kerna membelikan untuk aku..dengan insuran skali..adoiii
syang betol kan ko kat aku nie..hahahaha...
k la...rinie..penat giler..mmg tak de time langsung nk rehat..habis kelas pagi...trus panjat bukit lagi..
petang amali..besok pagi pown...
pe2..tak sabar lak..nk jumpe bf gf lover aku kat umah tu....;)) hik..hik...


Member2 yang paling aku syg...susah senang bersama... insyaAllah..;))


p/s:Memang seksa berjauhkan ngan family..aku kagum dengan rumet aku ngan ain..dorang mesti sedey kalu aku balik...ye la..sape x sedih..aku ngan tehah..masing2 balik nk jumpe family..dorang pown nk balik jugak..tapi dorang kuat..tak macam aku..;(( pe2..aku tetap kagum ngan kekuatan korang..x pe..t korang balik raya..mesti lagi happening raya korang tahun nie kan..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...