sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Wednesday, April 20

C.I.N.T.A

Assalamualaikum...
entri kali nie..saje je aku post..pas..jawab exam genetik..giler ar soalan..pening2...alhamdulillah..
skang tinggal 4 paper je lagi..pastu..hulahup..!! hahaha

C.I.N.T.A..
ungkapan ..perasaan..yang akan terukir dalam hati setiap mende hidup kat dunia nie..especially human la kan..
aku penah rse cinta tu..mmg indah sgt2..tapi ade peritnye gak..
cinta nie kdg2..datang tanpa diduga..dan pergi tanpa isyarat gak..

cinta x kenal usia..x kenal warna kulit..hehe..^.^


sebenarnye aku x larat nk taip...hmm..
korang scroll je ke bwah..ok?



cinta nie kadang2 an..penuh kejutan dan keromantisannyaaa.. 
cm dalam gambr nie..die mix kan cinta dgn suprise..contoh: bunga...(make ur love more sweet)..

cinta monyet...bukan monyet yang lompat2 toink..toink tu tau..
cinta budak2...;))

panggilan..manja2 yyyuuuewww..hehe

C.I.N.T.A...taking care..ambik tau..care la kan..
it will make u feel safe and more comfort..when hes@she around and near u..



Comey kan..budak2 nie..korang penah x de cinta time kecik2..
selalunye..korang jd kwn@member bek..hehe..
wat mende same2...study..gado..maen..semuanye same2...

spent time almost everyday together...sooo cute..!

biler dh besar,,,
C.I.N.T.A.....mmmm aku no komen la..
sebab waktu ...n ketika nie..aku x jumpe lagi cinta aku..ntah la..aku x sedia lagi..
gpown..aku bz..(skema n nerd)...hehehe...

sebab skang nie..hati aku ade pda someone..





BUKU...oooiii...aku final this n next week..x de mendenye aku nk buang mse..nak cr pakwe..acoiiyyyaaa.
jgn nak nagde2 tnye aku de bf ke x..atau nk usha aku..aku x suke ok..
aku dtg universiti nie nk belajar..mak ayah aku bg duet byk2..suh study..xpayh ko nk usha2 aku..geli geliman kowt..
hahaha..ok la..
gud luck for final ok...!!
doa bnyak2...
k tq..salam..


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...