sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Tuesday, February 14

Met him Today..♥

Today..i met him this morning.. saya tolong makcik fudkot kat kedai td..sian makcik x cukup pkerja..
so aku menggunakan kerat tenaga nie..untuk letak nasi dalam polystrene..tu aje aku mampu tolong..
nak kira-kira aku bukan pandai pun..hehe..ayu ngan ain aje yg hebat bab tu.. tehah tolong makcik potong sayur..^_6

Hari nie ramai giler student ngan jr turun makan..macam2 kerenah nak layan dorang nie..
macam nak hempuk je sekor2 gune senduk...huhuhuuu..
dipendekkan kan citer.. ngah duk senduk2 nasi..tibe2..aku dilintasi banygan jejak berbaju oren..
aku tak tau kenapa hati aku berdegup kencang..hahahaha.. dasyat aje ayat..!
aku pasti die la jejak yang aku syg selalu tu..
setiap kali je die depan aku..semua kerja jadi tak kene...
i can't help myself to not melt everytime i see his sweet smile..;))
die x penah tau perasaan nie..sebab aku nk cover gak ar macho aku nie kan..egt die je ke yang machooo..hahahahahaha =P
dan aku paling bahagia dan gembira setiap kali tengok die senyum...tapi kebahagian tu lebih bermakna kalu ia utuk aku ....;((
pernah gak terdetik...adakah die boleh jadi milik aku..atau aku milik die..hohohoo..
same aje ar ayat nie,..puihh..!! hahahaha
emm..lantak ar..malas nak layan perasaan nie..tapi aku tersgt2 gembira tgok die arinieee..;))

walaupun aku tau die ramai peminat..herm..ade aku kesah..?? x heran arrrr....=D

hari nie best..tolong makcik..then..makcik belanje makan ngan air..time kaseh..
sebab kerja nie..kami x minta balasan..sebab seronok tolong makcik..;))
sedih plak nk tinggal Bintulu lepas nie...sumpa sedih..!!! ;(
lagi satu serabut guler ngan akua..aku x start2 lagi..arrrrghhh..lagi nak habis..banyak lak kje x settle...;( mula nak EMO nieee..jadi HULK kan baru tau..koyak2 baju..seksi la plak...;)))


cepat la mase...nak habis cepat nieeeeeeee..;))
sekian..tenkiu..bye..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...