sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, February 16

Masih Sayang..

Holaaa...
Alhamdulillah..kerja akua aku dh settle..tinggal poster aje lagi..excited sgt2 biler tgok project yang mini tu..siap..hanya dalam mase 2 minggu...hehehe...alhamdulillah Ya Allah..=)
sangat sangat cantik dan cumel..jgn jeles yawww...hohohohooo
oTAK aku dah tak serabut..just serabut dgn exam(test 2), oral test, MUET ngan stay kat hatchery..
bagi aku..mende mende nie sangat la serabut..
macam la org lain sangat happy..!! ;) comfius comfius kan3..
lantak la..janji ade 39 hari lagi aku nak balik..
seronokkk..tu aje yang mampu aku ckap dan gambarkan..!!

semalam ex aku sms aku...
sumpa.sayang cinta di masih utk die.. walaupun memang aku x dapt bersama dgn die..
sangat susah aku nak gambarkan perasaan nie..
biler dpt sms dari die..aku nak sangat kami macam dlu..
since die dah ade pengganti aku..aku x marah..
sebab aku nk die bahagia... 
mama ngan baba memang tak kan bagi..tiada restu..;(
tapi cinta nie x penah sikit pun pudar..kalu duk sorang2 layan feeling..
comfirm mengalir air mata nie..
kadang2 aku terfikir..nape ye awak boleh terima perempuan lain..sedangkan aku serius sumpa setia sampai sekrg..3 tahun dah..aku x terima laki lain..
** kalau la awak bace blog saya..saya nk dedicated lagu Kisah Hati-Alyah untuk awak..
kat sini je aku mampu luah segala bagai.. sebab biler aku sms awak..mesti awak bz layan gf awak..
tu perkara yang buat aku sangat2 sedih tau..
arghhhhhhhhh..benci la nape aku jadi macam nie...
aku nak sangat lupakan kau..macam kau lupakan aku..
aku ingat biler cinta terhalang macam nie..kau buat mende yang same macam mane setianya aku kat kau..
tapi aku salah.silap...
mungkin kau x faham lagi..maksud KESETIAN..
pe2..kau beruntung..sebab ade perempuan yang sayang kau..
setia ngan kau..
cinta kau..
dulu..sekarang..dan insyaAllah..selamanya..
sebab orang tu..adalah 


AKU..(Suhadah)


No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...