sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, February 9

Aktiviti akuuu

Balik dari shooting dkhp06..Aku ngan budak 3 org..g shooting own tajaan sony aku..hehehe...
Lokasi..biopark..disebabkan en nazri x bukak pintu biopark..jadi kami bergambr sendiri kat luar..
pelbagai posing kami buat..contohnya...
baring..berlari..melompat dan sebagainya..hahahahahaha...

posing solo aku..ala-ala manja gitu..!,,,;)


budak3 coursemate aku...seblum pengambaran dibuat..;)

aksi nie je mampu aku pamerkan..yg len sensor..ye ar..yang terbaring..yg duk bersimpuh pun ade..bahaya..!! ahahaha

macam biase la..aku je yg wajib dalam kisah ini...hehehe


Next..kami main masak2..bersama dkhp06
cipta resepi guna daging mentah..then goreng2..nyum nyum...;) sgt2 awesome tau..seronokkkk

aku ajk dekorasi..thx kwn2 ayu..ain..tehah dan yohind mencipta resipi ini..sedap sgt2..
BURGER KASIH SYG SELAUTAN namanyeee...^_^

siap jugak..susah woooooo

ajk dekorasi..sedang gigih menyiapkan dekorasinyaaa...hmmmm..;)

nie jugak dlm kategori shooting..ala..RTM nyebok nie ajak kitrg masuk tv..ape lagi..redah ajeee..
dapat makan free..muka kuar tv..hahaha...rancangan Kenaikan Harga Barang..ntah..aku x faham pon..dtg cover muka cun je.tau..hahaha

ingat muka x kuar tv..last2..masuk jugak..naseb bek masuk tv...glamour kejap..walaupun mama aku kata x de pon muka aku..hahahahaha..

Cuti CNY..telah aku gunakan sebaiknya...aku g jogging selama seminggu..x de skip langsung..cume sekali je..sebab ade kelas pe ntah..seronok...
keliling upm..baru aku nampak..keindahan upm nie..hehehe

sempat gak bukti aku kat pdang selepas sejam joggingggg..;))

ok la..kejap je nk masuk 21 tahun..walaupun birthday lambat lagi..
persoalannye..
sapakah jejak untuk aku...hehehe..;))
teringin nak ade calon suami..aku mmg serius..x de main2 tau..!
and paling penting aku nk degree dalam haiwan...pleaseeeeeeeeeeee..
Makbulkan doa aku ya ALLAh..amin..;)

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...