sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, November 17

Sahabat Baru di MWC..

Pernah tak korang dengar satu ungkapan..
Setiap pertemuan..mesti ade perpisahan..
aku bukan shaja penah dengar..aku juga penah alami pepisahan nie..
keperitan nie sangat2 terasa.sehingga aku mengalirkan air mata.."giler teruk aku menangis"..hahaha
mungkin sebab aku terlalu rapat dan sygkan mereka2 ni...

tq sgt2 dengan kenangn dan layann yang diberi..
moh kiter berkenalan dgn mereka..


Nie sahabat2 baru saya..;( huhuuu..sedey je bila taip enri kali nie..
berbaju biru..renjer hutan..en faizal..umur 26tahun..kacukan filipino..pakwe ain..dan sedang usha rumet aku..hahahaha.
next..yag tengok ayu..nama en zulfika..umur 21tahun..saynagnyer sudah ade gf..hahaha..harap maaf ye rumet..!

senyuman x pernah lekang dr bibir masing2..huhuuu
dorang selalu bantu dan bawa aku ngan kwn kuar..sgt2 sporting tahap gibbon..hehehe..=)

Nie jugak sahabt baru kami..di Kching..
ika dan kuarga die..semua ahli family die sgt2 baik..termasuk la dgn kuzen2 dan sedara mara die..
tersgt2 friendly..thx make us sooo welcome..;))

Nie pula family baru saya di MWC..mereka sgt2 baik dan memahami..love them damn much..!
thx akak naemah..cikgu..sudi layan kami mcm keluarg sendiri..
diri seakan2 sgt terharu..;))
gmbr nie time birthday cikgu..huhuuu..sgt2 happy bersama korang..!


ade lagi gambr..
tpi x sempat nk diuplod..gara2 internet ya sgt bengong..!!
siot la..baru nk touching..heeeeeeeeee =P
pada staff MWC
en Bujang,Juan, eddie, syamil, pakcik2 yang len...pada supervisor kesygn aku..en Abg Abd Mutalib..pada semua yang pernah bersam ngan kami di Kuching..thx sg2..wat sepupu aku..Abg iwan..bantu aku time speck kuhilang...
Pada Uncle Insil yangsgt2 caring...tuan rumah yg baik..;)
waaaaaaaaaaaaaa..nk menitik sudah air mata.
sekian shj..x nak tulis dah..kang melalak sorang2..!

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...