sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, November 24

Lukis Lukis..


Assalamualaikum..
yeppi..!
now im in last semester yo..!
memang terasa macam sekejap aje mase berlalu..pasnie aku kene terima hakikat yang aku kene tinggalkan Bintulu tersyg nie..yep..bye2 Sayang..!!
tapi masih ade 4-5 bulan aje lagi..
so akan enjoy sepuas2nya di sini..aku nk hayati dan enjoy semua kat sini..
so harinie..aku menjadi pelukis yang sgt kreatif..melukis pemandangan ke..?? ahahaha..oh..tidak..aku hari nie melukis hidupan laut dan air..
memang mencabar kewanitaan aku la.. aku paling x suke lukis2..lukis orang lidi pandai la kan..
heeeeeee..;)
so dengan mase 2 jam..aku berjaya melukis 15 spesimen yang disediakan oleh abg long aku nie..hahaha..
banyak kali..asyik padam2..
tapi aku relex..cool la..ala..takat lukis..adik aku pon pandai lukis..hehehe..
ok2..x nak banyak membebel sgt.moh kite terjah gambar2...











Tue dia..lukisan seni aku..hahaha...meleleh la pakar melukis tgok aku lukis..hebat siottttt
lukisan dah macam orang sakit perut pon ade..hahahahaha...sila la gelak puas2 ok..!


ikan kerisi dan ikan pe ntah....hahaha nie pula lukisan orang lapo..hahaha..mengigil aku lukis..
malas nk tunjuk lukisan lain...hahaha..wat malu diri sendiri ajeeeee

ok la..aku memang tak de topik nk post..almaklumla..terlalu 'bz'..ye la..membuta aje dalam bilik..pastu siapkan assgment..report dan semua keje...
ok la..nak siapkan labelling gambar nie..pe2..tengok kat fb aku.." sue chenta"..
Elaun x masuk2..adoi..nak shopping pon susah..argghh...x patot nie,..!!
ok la..jumpe lagi..bye2..!!

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...