sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, August 6

Ramadhan ke 6...syukur..

Assalamualaikum..
hmmm..aku tak tahu kenapa..mengapa..?
lately..jiwa jadi kacau bilau..semua serba tak kena
hidup ini macam dah tak sempurna....

Korang..dah masuk ramadhan ke 6 nie..
korang tolong la doakan aku nie belajar rajin2..
x mo mls2..
nanti menyesal..
pastu..mula la nk wat bad mood segala bagai..
campak barang sana sini..hehehe...
haishh..x senonoh betol la perangai anak dara nie kn kn kn..;))..

Bulan nie bulan ramadhan..selalu la wat amal ibadah..
yang wajib jangan tinggal..apatah lagi yang sunat..banyak pahala nyee...
so..jgn tinggal terawih tau..t aku lastik bontot korang..! hahaha


Malam nie hujan..alhamdulillah..sejuk je Bumi Bintulu malam nie..;)
so..malam nie tido kene pakai selimut tebal la..yeah..!!


*Ya Allah..tolong la hapuskan ingatan aku pada si dia..yang penah membuka hati aku kepada cinta..tapi kini pergi meninggalkan aku..hilangkan duka aku..agar aku kuat melupakannya..sentiasalah disisiku Ya Allah..amin..~~~

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...