sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, August 20

Miss u A Lot *Aku balik Semenanjung Msia*


Besok malam aku dah x de kat upm lagi..yeah..!!
Pagi besok aku akan berangkat...aku akan fly balik Penisular Msia...
cuti 3 mggu..tapi penuh ngan keje2 yang aku kene selesaikan...aiyooo..
haha..tapi x pe..aku cuti sakan dlu..nanti baru siapkan keje..hehehe
Maybe aku dah jarang on9..sepanjang kat semenanjung..
aku keje..bantu family...melantak ape yg patot..dan beraya sakan..!!

Beg2 aku dh siap packing..dah print tiket..just nk hantar beg and masuk ke balai menunggu ajeeee...heeee..;))
X sabo rasenye..harap2 semua urusan selesai dengan lancarnye..x nak ade dugaan yang bagai2..aku nie cepat melatah..doa2..imigresen x wat ngade2 tahan aku..check beg segala bagai...;((//
nama duk malaysia..tapi check..macam student nie penjenayah..heran aku..!

Hmm..dah lame x dengar citer die..aku nk minta tolong adik aku bg kad raya kat die..hmm.;)
harap die terima..aku rindu die sgt2..tp x pe la..maybe dah x macam dlu kot...
aku pon x heran..
si minah hutan nie mmg nk kene pelangkong ngan aku..sies aku geram ngan ko..blah la..budjet alim..padahal tudung kejap pakai..kejap tak..mak ayah ko x bg didikan agama kot...patot la kannnn?? hahahaha
lantak kau la..tapi tolong ar x yah nk sebuk hal aku ok..

hmm..chill..;)) aku x nak sebab die..hilang atau spoil mood balik raya aku ni.e..ok la..nak siapkan slide skit..pastu check beg...Passport..segala bagai..x nak tertinggal..
n lagi satu..kali nie aku balik...tema..ala2..perempuan malaya terakhir..hahaha..so..t aku upload yeeeeee....;))
Salam Ramadhan,..n salam Lailatur Qadar..;)) 10 malam terakhir...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...