sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, August 20

2 days More...

Salam...yeah..alhamdulillah..
aku baru aje selesai tunaikan solat sunat Terawih kat Pusat Islam..
makin x ramai orang lak aku rase..maybe student ramai yang g kelas malam..sebab tu..satu saf aje..tu pown x smpai..
Hari nie kelas EN tELE...relex aje..cuma pas nie banyak presentation..
seyez..sepanjng mggu after raya pack..full..dengan present,test amali, ngan anta report..
giler arrr.... 
mata berpinau tengok jadual..dah macam jumpe client aje..hahahaha,..^^ 
so..before balik nie..aku nk agihkan keje ikot time..supaya segalanya menjadi lancar..insyaAllah...;))
Buku setebal 3 pack double ketas A4..aku kene ngusung bawa balik..siapkan research psal haiwan..penyakit..dah macam doktor siot..hahaha..nie bukan la untuk tatapan mahupun bantal aku kat kapal terbang..tapi untuk lanyak sape yang berani2 ngutuk aku..hahaha..
relex2..chill...;))
2 hari lagi beb..aku bakal tinggalkan bintulu nie..aku x sayang pon bintulu nie..hahaha..aku sayang lagi UPMKB..naseb bek la kat Sarawak..=P
aku skang nie duk jeles ngan si ain..die balik esokk..siot aje..siap sakan die psang lagu raya...hahaha..
aku nie ahad nie..sekali ngan tehah ngan ayu...
dan paling best,..dengan rasminye..besok ade kelas BABI...adoiii..
berpinau lagi mata aku mengadap slide kat kelas..otak plak tempat laen...
sekian shje la leteran celoteh aku ala-ala melodi nyah..!
aku nk siapkan keje before balik nie..korang doa2 kan aku selamat dan success2...yok..!

Salam Ramadhan,,..;)

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...