sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, March 15

GoodBye Melody♥

I love you Endless time
I lose my mind
Because of you
oh I want to kill myself
you are the only love
in my life
the only thing there is night
my love you are every
breath that I
take oh I love you

if you go say good bye
but you know this
I will always love you
bye bye if you go
say goodbye
but you know this
I will always love you

When it’s hard to say anything
And when I want to see you
Can’t say anything
Can’t do anything
I can’t do anything at all)

everyday every night
every single day I want you
please don't leave me alone
don't leave me alone
I want you
I need you love you
I'm gonna take you

if you go say good bye
but you know this
I will always love you
bye bye if u go
say good bye
but you know this
I will always love you

oh I want to kill myself
I am just singing


I love you


Rase nak nangis dengar lagu nie.. menghitung hari nak pisah ngan sayang sayang aku kat bintulu nie..pisah ngan kawan2..adik2..akak2, abang2..hehe..dan of course makcik2 fudkot..lecture..emm..
perpisahan sentiasa berlaku..bila wujudnya pertemuan..;)

 Setiap pertemuan pasti ade perpisahan..
;) jangan sedey2.. 
pe2..skang nie aku ngah melalui mggu exam final.. doa2 kan aku ye..
sebelum aku nk blah dari upm bintulu nie.. kene la buat exam elok2..agar markah final aku elok dan cemerlang..
so..tak de la aku nk meragam buat perangai tak tentu hala..kan kan kan..;))
14 days more .....

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...