sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, March 12

Cabut Kepala

Assalamualaikum...
emmmm..
aku nk membebel skit nie...

study...studyyy..studyyyyyyyyy...erghhhhhhhh!!!!
dh masuk test 2 skang  nie....otak dh cramp..mata pown dh blur..blur...@_@...acoiyaaaa....
seyezz...x larat nk study..tapi disebbkan result test one mcm taik jew.....hahahaha
so..kene ar study...
pale kau dh pening..!..otak sudah berat sudah....arghhhh.....
aku terpaksa dan memaksa diri aku yg P.E.M.A.L.A.S nie...aku nie mmg mlas nk menelaah nota yg H.I.T.A.M P.U.TI.H...boring giler..warna hijau x de..pink ke..merah ke,,baru la fresh skit mata..tapi malangnye...nota yg difotostat oleh ajk subjek...warnenye hitam putih..nk wat cmne kan..hahahaha

aku nk cabut kepalaaa....pastu..nk letak kat atas meja..pastu..comfirm2..rumet aku minx tukar bilik..hahaha..
ade tak sesape kat sini...die x yah susah2 study..n die tdo 24jam...tapi result die..gempak giler..cemerlang yang amat...tolongg...aku mahu pinjam otak die sekjap....malm nie pown jadila..please..crkan ye...;))
tp sygnye..smpai sudah aku x kan jumpe manusia mcm tu..alien kot..hahahaha

ANIMAL HEALTH..subjek yg aku suke..tapi..mmg byk giler term nk hafal..mcm mne la DVM study erk..giler arghhhh..!!

GENETIK..subjek yg kdg2 aku wat taik mata dan peta dunia je nie..hahahaha(auta je lebey)...

x tgok subjek2 len lagi......oh mase cepat la berlalu..aku kepingin bangat..nk balik umahhhhhhhhhh...




tapi x pe..besok egt nk release tesyen..nk g karnival HARI PELADANG kat airport..kalu de bas..mmg aku nk g...yeahhhhh!! nk makan mcm2 buah...sedap..nyum..nyum....ok ar..nk mandi..buchuk nie,,,..
bye..salam...;))

stress mcm mne pown..senyum slalu...walaupun aku nie..susah nk senyum..hahaha

p/s...sebenarnye..aku x sabar nk jwb test2..nk hbiskan cepat final gak...agar..aku cept pulang bertemu..family n syg2 aku kat umah...wait me ok..miss them!!

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...