sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, March 31

BUNTUCELARUKELIRU..

Assalamualaikum...
Akibat study jauh2..
kalu bley 24jam aku nak mghadap depan lappy...semata2 nk tgok tiket flight...
aku nak balik...
mama  ngan baba dh bg green light nk sponsor tiket,,
tapi aku fikir gak bulan mei nie aku praktikal...
duet...
duet...
mmg family aku nk tanggung..
tapi aku kene fikir gak..
dorg kene struggle..
everything..just for me...!!

Aku pening sgt2...mama ngan baba kdg2 nangis..biler rindukan aku..
bukan aku kejam..x nak balik..
kalu bley..nk je hri2 tgok muka dorg..peluk dorg ketat2...
tapi..
duet penting sgt...
aku sian kat dorg..;((
Maafkan along ma ba...
along tak nak susahkan mama baba lagi...
Aku akan cube..kuatkan hti..kakukan diri...degilkan jiwa...
aku x akan balik..!! ;((
aku akan balik raya nie..insyaAllah...
malam nie...tehah dh ambik keptusan..die balik..
ye la..masing3 nk sgt jumpe family...
same cam rumet aku..ngan ain...
emmm...aku x nak layan perasaan manja nie...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...
celarukelirubuntu....!!

Miss them(scrol bwah)

YaAllah...tenangkan hati aku..
aku akan cube jd kuat...sekuat hati...sekuat iman..sekuat jiwa...
jadi mcm member2 aku...;)
memang nampak mcm kejam x nak balik..
tapi dalam hati..
Allah saja yang tahu..;)

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...