sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, November 4

Final Menjelma...!! Must READ...hahaha

Assalamualaikum n Salam sejahtera..
blurrppp..Alhamdulillah.. **bru lepas makan. sorry . hehe
alright.
....So mggu lepas..maka berakhirlah sesi kuliah aku dalam sem tiga nie..n student sem 3 sesi 2009/2010..diploma kesihatan haiwan n peternakan..
seronok seronok. tp ade jugak yang tak seronoknye.
next week ari isnin dah start final exam.
smpai mggu kedua..iaitu hr khmis...
ade 5 paper plus dengan Muet=6 mende...argghhh
INTRO TO COMPUTER
STATISTIK
NUTRITION ANIMAL
ANATOMY ANIMAL
FISIOLOGY ANIMAL
MUET...
ouhh. nampaknye usahe kne berlipat kali ganda..
PAstu dah boleh SEBULAN LEBEY  honeymoon
yezzaa.. tak sabar nak balik.
tapi kan kan balik poket kering tak syiokkkkk langsung.
makanye semoge elaon (PTPTN) masok cpt siket.
otak tak ley fokus kalau terpakse pikir antare buku dan perut.
please please please.
pahamilah kondisi aku dan mereka disini.
masok la masok la. ;(

ouh. lately ni aku kurang aktif dgn BLOG...nk tau nape...
sbb aku dpt trace yang bende bende ni semua tak mendatangkan manfaat menjelang final exam...yang bakal menerjah mggu depan..siot je ayat..!!
ade lah lebih baik kalau aku menumpu pd nota2...
agar tak menyesal di kemudian keesokan hari.
final exam bukan selalu. 
tapi impak die sgtla maksima.
mampu menilai kite sejauh mane kite menyerlah dalam course yang kite tergonggeng tonggeng study selame nieh.
alang alang dah tertonggeng ronggeng tuh, moh le kte bermampus mampusan belajar sebelum diuji. 

 ......................

tu dia...nota2 yg aku hasilkan...berkat nota2 kuliah..adoiii...pening2...

pe la nie...siap warna warni....harap2 aku x nyanyuk..dh bace..lupe....=P

nie teman aku mse study..bukan minyak dagu ye...minyak wangi...
terkial2 nak menulis balik...hahaha...
Good luck untuk member2..bersama2 kiter bermati2an di DSB nanti...

emmm..
pe2 pon..kesihatan paling penting..kene jaga..
biler badan sehat..bru senang ilmu nk masuk...
n lagi satu.. x Mo tesyen2 O stress yek....Study smart...n study Hard Too..baru ade komitmen...ngeh2...=))
banyakkan dOa pd ALLAH...insyaAllah..biler kite slalu berdoa...Dia akan bagi bantuan pd kita..
Amin...


2 comments:

nurulidani mahmud said...

cam kenal jer..perfume brand aper tu??
hehe

Sue Chenta said...

perfume jenama avon...wangi sgt2...sape ade lg..nk beli...hehe

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...