sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, October 2

JAMUAN DKHP 2010...malatoppp

Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam wat semua...yg disyg pembaca2 skalian..n untuk penulis...hehe..
Emm..memandgkan malam nie berakhirlah sudah test ANATOMI...=))
siot je soalan..tapi lumrah la..usaha lebey..dapat la lebey..tapi kalu usaha pun sikit..dpt la SIKIT...bukan sikat tau..
kehidupan perlu diteruskan..ade hikmahnye...
jadi agak free la malam nie..
aku pun..menupload gambar2...jamuan baru2 nie..khas wat coursemate aku...mungkin x byk gmbr..aku x suke upload byk sgt..hahaha...ikot suke aku la kan...ngeh3....

jamuan nie diuruskan oleh kwn2..so..aku tukang dtg makan je...haha..pemalasnyeeeeee...
emm...cter the latest...si dia yg aku admire..dh berbaik ngan awek die...agak sedey la...hahaha..
merapu2 plak malam nie ye....k dh3...tumpu study...!!! aku nk belajar kat OversEA...aku nk study di NZ...
so...ade sape2 nk itot x??best woooo...

Semalam..aku dh usha2 tiket..n aku telah berjaya menghabiskan kad kredit ayh aku..untuk beli tiket balik kg...haha...ye a..dlam akaun aku de bape je...sik cukup tok...sian ayah aku kan..terpksa melayan karenah anakanda sulungnya nie..hehe....
hr nie aku agak x puas ht la...x puas pe plak nie..??? emm..renung2 kan la...
bukan pe...soalan td la..aku baca n mnghafal ****..tapi kuar AYAM...nasib bek la aku sempt usha...alhamdulillah...mmm..tggu result je...Besok aktiviti aku jadi Penyenduk Lauk..pergghhh..giler hebat..mesti ramai berebut2...hahaha..giler ayat..!!
k la..jom tgok gambr2 yg di snap oleh paparazzi yg btugasssssssssss..s..


JAMUAN Ala-ala Kadar aje..hehe..Gempak siOt

ade mcm Satu Malaysia x..??haha...

Sebelum Makan..kami snap dlu...terpaku gler...

konon je nie..haha..bergaya sbg MAMARAZZI...haha...


i make special request..bergmbr ngan ain..hahaha


akSi coMEY2 kanak2 Ribena

nie Dye...Finalist Gadis Melayu Terakhir...haha..tahniah..!!=))

di mana boley menyelit...disitu ade aku..hahaha...=)) love it..

Macam Biase laa...PIX wajib..hahaha...

my Big Family..hehehe...Caya la....=))

k la...sekian shj celoteh mak untuk hr nie..haha..k la...aku nk tdo..layan Movie STAY ALIVE...
sekian shj..n selamat berjuang untuk paper seterusnyyaaaaaaaa....bye2

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...