sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Friday, October 8

Aku Ego ke beb???

cinta itu datang dan pergi..itu la status ynag aku tulis di Fb...
ape mknanye...emmm..
Biler ungkapan cinta perputik..macm2 mende terjadi...
opssssssss...terlebey plak..k3..
udah2 ye cik sue oii..

arinie aku nk ckap psal mnde len..iaitu psal kehidupan...
bagaimana agaknye tanpa yg tesyg..aku nie dh mlas nk pk psal cinta pd seorg lelaki...bukan mknenye aku nk jd Les...agak2 la..pk yg bukan2 je korg nie..hehe...
maksudnye..hati aku lom terbuka pd sidia lagi..mgkin aku nk tumpu cinta aku pd Ilahi n paling penting pd kuarga aku..
diorg byk korbankan mcm2 untuk aku...
n sem nie gak aku akan belajar xtremely..untuk dapat dekan...insyaALLAH...amin...


Love without boundaries hanya ada pada Allah dan hanya dimiliki Allah. Kita tidak akan ada rasa sebegitu walau kita mengakuinya kerana kita… MANUSIA. Kalau kita mengimpikan memiliki cinta daripada manusia yang eternal dan everlastingmaka ia ibarat bermimpi di siang hari. Sehebat mana kuasa cinta yang diperolehi dari manusia tidak terbanding dengan luar biasanya kasih sayang Allah. Tidak terbanding pasti!
Perghh ayat....
tadi aku br je hbis exam SAK..alhamdulillah..boley la..thx my fav lecture...buat soalan untuk kami nie..!!
so tmorrow plak x de klas..tgas besok nk study STATISTIK...yep..subjek killer..n mmg killer jantung n semua organ dalaman aku nie...huwaaaa..... x suke x suke..takot sgt..!! aku tetap akan usaha..biar sampai ke titisan peluh yg terakhir..hehehe...=))
next weekk paling best...MUET...
apakah itu..adakah sejenis makanan?? minuman..??
haha..tau makan je...=P
MALAYSIAN UNIVERSTY ENGLISH TEST,...
waaaaaaaaaaa
kecut perut beb..

ye la..session speaking dlu..
so..practise2 la ye..

pe2...sue doakan yg terbek wat semua..especially my beloved friends...kuatkan semgt tau..x mO yg sedey2..kang aku lak sedey..bru ko tau..!! ngeh3...
k ye..nk siapkan nutritionye assgment...bye2 smua..
thx pd yg sudi membce...thx sgt....
love u all..muahhhxx...
assalamualaikum w.bt.. n good nite

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...