sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Saturday, July 24

DARE TO BE GREAT...!!

Memiliki rupa paras yang indah,akhlak yang baik.., dan kepandaian..merupakan suatu yg ingin dimiliki oleh semua insan...
itulah yg amat aku cemburu..maaf la kalu perangai aku nie cm x bpe nk senonoh...haha..
tapi aku teringin nk jd yg terbaik..di sanjung ramai...

tapi alangkah malangnya..perangai malas nie..adoii...menjd2...assgment bertambh..tapi asyik di tangguh je..
hohoho(^_^)

belajar jauh dr keluarga..meskipun stil "oversea"...dalam malaysia gak kan..over the sea..hehe...berada di Negeri Kenyalang...merupakan suatu cabaran..kepada aku seorg mahasiswa...haha...siot je ayat..!!
ye la..makan sendiri...dh la malas nk masak..hrap Food Court je..pe2..thx makcik foodcourt..belanja kitorg Umai..siot..sedap...!!

rindunye masakan mama..dh dekat 2-3 minngu kot kat sini..tapi rasa cm setahun...tapi x pe..raya nie balik..sorry ye teman2..yg x dpt balik raya..hehe...t aku bawa balik pe2 kt korg..hoho..

aktiviti rinie..best..budak2 jr yg nk minx sign..perghh..ngalah artis plak aku nie...
"akak..nk sign boley"
"boley...nama akak ape..?"
"eh..x tau.."
"x tau...la..cmne nie..hahahaha"
"ayu:hbis adah kite nk wat pe..??"(ayat toncng dua)...
"aku:suh dorg menari la...hahahahahaha...

then..semua budak2 jr nie pown menari2 la dlm bilik kami..
lagu nobody...lagu baby vox...bru la kami bg sign..tapi jgn risau..kami x pksa sorg2..tapi ramai2..kami nie dikategori..akak yg bek2 la..haha..tol x roomate..

pastue..dh bg sign..suh plak add fb aku..hoho..mmg x senonoh la aku nie..jhat...!!
mlm nie plak ade pe ntah..roomate aku ajk..dye tau la..aku plak dok lepak depan laptop..pemalas..ye la..pg td kene bgun awal..ade klas...

pastue..ptg..aku ayu...ngan nurul pown wat gotong ryong..kami men"decorate' board..best la gak..menunjukkan kpd alama semsta..apa itu "ART"..hahaha..x de kene mngena lgsung..hoho...(^_^)
penat gak la..duk cm MDK je...hhaaa..
pastue roomate aku penat..die nek dlu..aku pown smbung la ngan nurul n siah..alsO christy....
well2...kerja kami mendtgkan hasil yg lumayan..ahakzz...x de la..ade gak rupe seninye..dr x de rupe langsung...

waniku syg...sorrry la...aku bz..lama x kuar date ngan ko..hehe...t next week ye...



so..this sem..im dare to be great...mmg sem nie kene struggle lebey..nk jd yg terbaik...fuyooo..ayat..hehe...

insyaAllah...aku akan wat yg terbaik..utk mama,baba...my ketrunan la...x nak malukan dorg..Aminnnn.....

k la..bye...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...